Stad Gent - Groendienst

Studieopdracht voor het inrichten van het wijkpark Handelsdok-Oost binnen het project Oude Dokken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Gent - Groendienst
Postadres :  Botermarkt 1, BE- 9000  Gent
Tel:   +32 93236600
E-mail:   groendienst.vragenoffertes@stad.gent
Internetadres(sen):   www.gent.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Studieopdracht voor het inrichten van het wijkpark Handelsdok-Oost binnen het project Oude Dokken  
Referentienummer:   STAD GENT-GD 02/2020-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  71400000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De studieopdracht betreft de aanleg van het wijkpark met voorbereidende werken, aanleg paden en recreatieve voorzieningen, groenaanleg en groenonderhoud gedurende de waarborgperiode.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-10


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj):   2022-06-14
Plaatselijke tijd:   10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj):   2022-06-21
Plaatselijke tijd:   10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De indienings- en openingsdatum van de offertes op dinsdag 14 juni 2022 - 10u00 wordt verschoven naar dinsdag 21 juni 2022 - 10u00.

In het Bestek, II.8, wordt een aantal keer melding gemaakt van de “inventaris (Excel-formaat)”. De prijs is echter door de aanbestedende overheid bepaald (zie Bestek, III.8.1) en vormt geen gunningscriterium. Er mag dan ook - in tegenstelling tot hetgeen vermeld is in het Bestek, II.8 - geen inventaris bij de offerte gevoegd worden.

Er wordt verduidelijkt dat de windstudie, gevraagd onder “IV.1.2.3 Harde randvoorwaarden en ambities” en “IV.3.2 Voorontwerp via ontwerpend onderzoek”, deel uitmaakt van de opdracht en hiervoor geen bijkomende vergoeding van toepassing is. Een studie om de windklimaatsituatie in te schatten gebeurt, wegens ontbreken van Belgische normering, conform de Nederlandse norm NEN 8100:2006.

De aanvullende informatie is belangrijk en hou hier rekening mee voor de opmaak en het indienen van uw offerte.

Opgelet: u kan maar één geldige offerte indienen, een reeds ingediende offerte kan u intrekken en een nieuwe indienen.

Annonces similaires du BDA :