Koopkoepel

Droge voeding - Andere provincies



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  KOOPKOEPEL
Postadres :  Kleine Bassinstraat 16, BE  Roeselare
Contactpersoon:  Karmen Boghaert
Tel:   +32 50745623
E-mail:   karmen@koopkoepel.be
Internetadres(sen):   https://www.koopkoepel.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://www.koopkoepel.be


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Droge voeding - Andere provincies  
Referentienummer:   2022-314-DVA
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  15000000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Dit betreft een raamovereenkomst voor de aankoop van droge voeding door de deelnemende voorzieningen uit de zorg- en welzijnssector gelegen in Vlaanderen het Brussels Hoofdstedelijk Gewest met uitzondering van West-Vlaanderen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor de aankoop van droge voeding voor zorg- en welzijnsvoorzieningen gelegen in Vlaanderen en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (muz West-Vlaanderen)  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-11-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2024-10-30
Verlenging mogelijk:   JA
Mogelijkheid tot verlenging: 1 jaar + 1 jaar  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
(1)Uniform Europees Aanbestedingsdocument (2)Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-08-04  14:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-08-04
Plaatselijke tijd:   14:15

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Na gunning van de opdracht gebeurt de uitvoering via rechtstreekse contacten met de deelnemende voorzieningen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrecht Gent - afdeling Kortrijk
Beheerstraat 41,  BE- 8500  Kortrijk
Tel:   +32 56269600
Fax:   +32 56269602
E-mail:   orb.kortrijk.griffie@just.fgov.be
Internetadres(sen):   https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/ondernemingsrechtbank-gent-afdeling-kortrijk

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-07

Annonces similaires du BDA :