Gent

Aanleggen van plantvakken na heraanleg wegenis in Gent



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gent
Postadres :  Botermarkt 1, BE- 9000  Gent
Tel:   +32 93236600
E-mail:   groendienst.vragenoffertes@stad.gent
Internetadres(sen):   www.gent.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=448296


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aanleggen van plantvakken na heraanleg wegenis in Gent  
Referentienummer:   STAD GENT-GD 07/2022-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45100000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De hier bedoelde opdracht heeft tot doel: het aanleggen van planvakken en groenzones na de heraanleg van wegenis te Gent en dit gedurende volgende periode:
het plantseizoen lopende van 15 september tot 15 mei.
Zij omvat:
• Opmaken en verfijnen van het beplantingsplan
• Voorbereidende werken
• Verwerken van substraten
• Groenaanleg dmv een bezaaiing en aanplantingen.
• Bij groenaanleg horende constructie
• groenonderhoud tijdens de waarborgperiode (3 jaar)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   grondgebied stad Gent
II.2.4. Beschrijving
De hier bedoelde opdracht heeft tot doel: het aanleggen van planvakken en groenzones na de heraanleg   van wegenis te Gent en dit gedurende volgende periode: het plantseizoen lopende van 15 september tot 15 mei.   Deze opdracht zal lopen over een periode van 1 jaar, met de mogelijkheid om de opdracht   drie keer met één jaar te verlengen.   Zij omvat:   • Opmaken en verfijnen van het beplantingsplan   • Voorbereidende werken   • Verwerken van substraten   • Groenaanleg dmv een bezaaiing en aanplantingen.   • Bij groenaanleg horende constructie   • groenonderhoud tijdens de waarborgperiode (3 jaar)  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
In toepassing van artikel 57 van de Wet wordt voorzien in de mogelijkheid om de opdracht drie keer met één jaar te verlengen.   De aanbestedende overheid beslist autonoom over de eventuele verlenging(en). Indien de opdracht   verlengd wordt, zal de aanbestedende overheid dit aan de dienstverlener meedelen door middel van een nieuw bevel van aanvang. Indien de opdracht verlengd wordt, zal dit nieuw bevel van aanvang uiterlijk 1 maand voor de voorziene einddatum van de opdracht gegeven worden. Wordt geen aanvangsbevel betreffende de verlenging gegeven, dan wordt de opdracht niet verlengd.   De aanbestedende overheid behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de opdracht niet of slechts één of twee keer te verlengen.   De dienstverlener maakt in dat geval geen aanspraak op enige vergoeding en/of prijsherziening.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- vereiste technische bekwaamheid van de inschrijver- vereiste erkenning: in de zin de Wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning vanaannemers van werken en haar uitvoeringsbesluiten

Eventuele minimumeisen:
De inschrijver moet aantonen dat hij beschikt over een voldoende gekwalificeerd team bestaande uit personeelsleden en eventuele onderaannemers. Hiertoe moet bij de offerte volgende documenten en informatie gevoegd worden :
- studie- en beroepskwalificaties, beroepservaring en specialisaties van de inschrijver en
de teamleden, waaruit volgende blijkt :
- de samenstelling van het team (en hun plaats binnen de organisatiestructuur van het
bedrijf) en een document waaruit blijkt hoe de samenwerking voor dit project is geregeld organisatiestructuur van het projectteam, taakverdeling, onderlinge communicatie en procedures, verantwoordelijkheden)
- studie- en beroepskwalificatie van de medewerkers die met de uitvoering van onderhavige opdracht zullen worden belast,
- zo nodig : namen en beroepskwalificaties van de onderaannemers, en de respectieve
deelfacetten waarmee zij zullen worden belast. Indien er geen onderaannemers worden
opgegeven wordt verondersteld dat de dienstverlener de totale studieopdracht zonder
medewerking van enig onderaannemer zal uitvoeren.
Er dient met onderstaande kwalificaties rekening gehouden te worden:
- een Landschapsarchitect die ervaring heeft in het opmaken van
beplantingsplannen.
- Een gecertificeerde European tree worker (ETW’er) die ervaring heeft in groenaanleg in Totaal boombeschermingszones.
De inschrijver laat zich voor alle bepalingen in het bestek vertegenwoordigen door de
projectleider aangeduid in de offerte. Deze vertegenwoordiger is het enige aanspreekpunt voor de aanbestedende overheid.
- Vereiste erkenning:
Categorie: G3
Klasse op basis van de raming: 3

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-07-12  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-07-12
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Uitvoeringstermijn:De uitvoeringstermijn voor de opdracht bedraagt 1 jaar met de mogelijkheid om de opdracht drie keer met één jaar te verlengen.De omvang van dit bestek zal verdeeld worden in afzonderlijke werken (deelopdrachten), waarvoor telkens een aanvangsdatum en eenuitvoeringstermijn zullen vastgelegd worden in overeenstemming met de bepalingen opgenomen in dit bestek.Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op dewebsite van e-Notification.Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken ‘toevoegenaan favorieten’ en de functie ‘messaging’ te activeren.U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-03

Annonces similaires du BDA :