Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeentebestuur Zaventem - OD
Postadres : Diegemstraat 37, BE- 1930 Zaventem
Contactpersoon: De heer Claus Daelman
Tel: +32 498927165
Fax: +32 27254685
E-mail: ow@zaventem.be
Internetadres(sen): www.zaventem.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : D+A Consult
Postadres : Meiboom 26, BE- 1500 Halle
Contactpersoon: Mevrouw Yuki Suzuki
Tel: +32 27310251
Fax: +32 23638911
E-mail: Yuki.Suzuki@da.be
Internetadres(sen): www.daconsult.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Sterrebeek - Heraanleg du Roy de Blicquylaan - Fase 2 (tussen Michielsbaan en grens Wezembeek-Oppem) Referentienummer: 223001
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Sterrebeek - du Roy de Blicquylaan (tussen Michielsbaan en grens Wezembeek-Oppem)
II.2.4. Beschrijving
De uit te voeren opdracht omvat het uitvoeren van voorbereidende werken infrastructuur, de rioleringswerken, leveren en plaatsen van onderfunderingen en funderingen, het aanleggen van verhardingen, het aanleggen van lijnvormige elementen, het uitvoeren van allerhande werken en constructies, de signalisatie, de groenaanleg + onderhoud gedurende 2 jaar en de afkoppeling van de bestaande woningen naar het nieuw gescheiden rioleringsstelsel.
II.2.7. Looptijd
195 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zie bepalingen in het bijzonder bestek
Eventuele minimumeisen:
1. idem
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zie bepalingen in het bijzonder bestek
Eventuele minimumeisen:
1. idem
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-06-27 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-12-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-06-27
Plaatselijke tijd: 09:30
Adres: Dienst Openbare Werken, Steenokkezeelstraat 56 te 1930 Zaventem
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Bijkomende inlichtingen over de opdracht kunnen verkregen worden bij mevrouw Yuki Suzuki, projectverantwoordelijke bij D+A Consult op het nummer 02/371.02.51.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-24