Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding - Extern Verzelfstandigd Agentschap
Postadres : Keizerslaan 11, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Marina Stamboelskaja
Tel: +32 475852519
E-mail: marina.stamboelskaja@vdab.be
Internetadres(sen): http://www.vdab.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=443002
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht voor het ter beschikking stellen van kantoorinfrastructuur in KORTRIJK via een huurovereenkomst in een formule “build to suit”. Referentienummer: VDAB Dienst Inkoop-2022/458/INK/FAC/MS-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45210000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Opdracht voor het ter beschikking stellen van kantoorinfrastructuur van ongeveer 2500 m2 netto in KORTRIJK via een huurovereenkomst in een formule “build to suit”.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-20
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
QA nav nieuwe binnengekomen vragen