Lab Sint-niklaas

NIEUWBOUW VAN EEN OVERDEKTE SPEELPLAATS/SPORTRUIMTE, SANITAIR BLOK EN NUTSVOORZIENINGEN, MET INBEGRIP VAN OMGEVINGSAANLEG en voorafgaande sloop van bestaande constructies



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  LAB Sint-Niklaas
Postadres :  Bookmolenstraat 89, BE- 9111  Belsele
Contactpersoon:  Jeroen De Smet
Tel:   +32 497432383
E-mail:   jeroen@labsintniklaas.be
Internetadres(sen):   http://www.labonderwijs.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=446729


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
NIEUWBOUW VAN EEN OVERDEKTE SPEELPLAATS/SPORTRUIMTE, SANITAIR BLOK EN NUTSVOORZIENINGEN, MET INBEGRIP VAN OMGEVINGSAANLEG en voorafgaande sloop van bestaande constructies  
Referentienummer:   LAB Sint-Niklaas-bestek 2021-01-F03_4
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45200000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht omvat:
- De bouw van de technische kelder, een bijhorend centraal blok met sanitair en administratief deel. Dit volume bevat ook de centraal gelegen lift van de site. Om de lift te verbinden met de eerste verdieping van het schoolgebouw wordt er een tijdelijke passerelle voorzien.
- De bouw van de overdekte speelplaats/sportruimte.
- De verbindingsweg voor fietsers en voetgangers van de Kleibeekstraat tot aan het eerste schoolgebouw en de fietsenberging.
- Een deel van de omgevingsaanleg rond de gerealiseerde gebouwen.
- De bouw van het nutslokaal vooraan aan de Kleibeekstraat. Dit om de site te voorzien van elektriciteit (hoogspanning) en water.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE236
Voornaamste plaats van uitvoering:   Sint-Niklaas
II.2.4. Beschrijving
Nieuwbouw van een overdekte speelplaats/sportruimte , sanitair blok en nutsvoorzieningen met inbegrip van omgevingsaanleg en voorafgaande sloop van bestaande constructies.   Deze opdracht omvat:   - De bouw van de technische kelder, een bijhorend centraal blok met sanitair en administratief deel. Dit volume bevat ook de centraal gelegen lift van de site. Om de lift te verbinden met de eerste verdieping van het schoolgebouw wordt er een tijdelijke passerelle voorzien.   - De bouw van de overdekte speelplaats/sportruimte.   - De verbindingsweg voor fietsers en voetgangers van de Kleibeekstraat tot aan het eerste schoolgebouw en de fietsenberging.   - Een deel van de omgevingsaanleg rond de gerealiseerde gebouwen.   - De bouw van het nutslokaal vooraan aan de Kleibeekstraat. Dit om de site te voorzien van elektriciteit (hoogspanning) en water.  


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S   2021/S 151-398841

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot   1

V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Er zijn geen inschrijvingen of deelnemingsaanvragen ontvangen, of deze zijn allemaal afgewezen.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
1/ Er is een erratum versie van het bestek gemaakt waarin de wijzigingen in het rood zijn aanduid. Er is een nieuw document toegevoegd aan de opdrachtdocumenten, met name een geactualiseerde versie van de bijlage 11- lijst met plannen - tekeningenlijst. 2/De uiterste datum voor ontvangst van inschrijvingen is verplaatst naar Datum: (dd/mm/jjjj) 15/10/2021 Plaatselijke tijd: (uu:mm) 14:003/ De plannen zijn gratis digitaal verkrijgbaar op aanvraag via e-mail: info @mvc-architecten.be, mits het overmaken van het ingevulde identificatieformulier met engagement tot het respecteren van de intellectuele eigendomsrechten en de vertrouwelijkheid van de plannen (zie bestek p 19 en bijlage 6 bij het bestek). 4/ De technische bestekken en meetstaten zijn gratis digitaal beschikbaar door ze te downloaden via de link in het worddocument "technische bestekken". 5/ Er is een verplicht plaatsbezoek dat tot twee werkdagen vóór de uiterste indieningsdatum kan plaatsvinden. Daarvoor dient een afspraak worden gemaakt via volgend e-mailadres: jeroen@labsintniklaas.be.6/ De uitvoeringstermijn is verlengd : De werken moeten volledig beëindigd zijn binnen een termijn van vermoedelijk 350 kalenderdagen en uiterlijk op 24 december 2022 opgeleverd zijn. (bestek p 10 en p 50) 7/ Termijn voor beantwoorden van vragen: De opdrachtgever heeft geen verplichting meer om te antwoorden op vragen die zijn toegekomen na 10 oktober 2021. (bestek p 19)8/ De bijzondere straf voor vormen van hinderlijke overlast voor buren, gebruiker en andere aannemers die gelijktijdig op de werf actief zijn, is herleid : Bedrag: 250 euro per vastgestelde inbreuk (bestek p 4 en p 49 )9/Het bestek vereist niet dat de oorsprong van de te verwerken producten en materialen wordt verduidelijkt (zie offerteformulier rubriek H)

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg of Ondernemingsrechtbank,  BE- 9200  Dendermonde
Internetadres(sen):   https://territoriale-bevoegdheid.just.fgov.be/cgi-main/competence-territoriale.pl

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Federale Bemiddelingscommissie,  BE- 1000  Brussel
Internetadres(sen):   https://www.fbc-cfm.be/nl

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
a) Binnen een termijn van 15 kalenderdagen, te rekenen vanafde dag die volgt op de datum van verzending van de gemotiveerde beslissing per fax of e-mail, kunt u tegen de beslissing eenschorsingsberoep aantekenen.b) Binnen een termijn van 60 kalenderdagen, te rekenen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van derechtshandeling, al naargelang, kunt u de nietigverklaring van de beslissing vorderen.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
FOD BOSA Public Procurement,  BE- 1000  Brussel
E-mail:   cpaba@bosa.fgov.be
Internetadres(sen):   https://www.publicprocurement.be/nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-17

Annonces similaires du BDA :