Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : HeiligHartziekenhuis Lier
Postadres : Mechelsestraat 24, BE- 2500 Lier
Contactpersoon: De heer Ronny Meyers
Tel: +32 34913733
Fax: +32 34912346
E-mail: ronny.meyers@heilighartlier.be
Internetadres(sen): http://www.hhzhlier.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aankoop , levering en onderhoud van systeem voor regeneratie en verdeling van maaltijden. Referentienummer: 2021-075
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39141000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
332640.00 EUR
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
Voornaamste plaats van uitvoering: HeiligHartziekenhuis Lier, Mechelsestraat 24 te 2500 Lier
II.2.4. Beschrijving
Het Heilighart ziekenhuis in Lier wenst zijn huidig systeem voor het regenereren en verdelen van maaltijden voor patenten te vernieuwen. De bereiding van de maaltijden gebeurt ontkoppeld in koude lijn. De productie gebeurt op 4 werkdagen , de portionering en verdeling van de maaltijden 7 op 7 dagen. Dit regenereersysteem wordt zowel voor middagmaaltijden als avondmaaltijden gebruikt De detail info wordt weergegeven bij de technische gegevens : aantal afdelingen met de maximale beddencapaciteit en een gemiddelde bezettingsgraad van deze afdelingen.Bijlage 1. De aanbieder zal een energiekostberekening uitvoeren van deze twee capaciteiten met het door hem voorgestelde systeem. Het ziekenhuis beschikt over en gebruikt volgende recipienten : 750 stuks tweevaksborden van porecelein en 750 stuks soepkommen(bowls) met 2 oren. De technische fiches van deze recipienten zijn toegevoegd als bijlage. De aanbieder dient rekening te houden met deze materialen . Indien blijkt dat het ingediende voorstel van de aanbieder het niet toelaat deze materialen- te hergebruiken , dient de aanbieder zelf te voorzien in de vervanging van deze 2 materialen in dezelfde aantallen ,maat en vorm. De aanbieder zal een voorstel indienen voor de aankoop van 1000 dezelfde gastronorm dienbladen. Deze moeten geschikt zijn in de alle voorgestelde karren. Van de aanbieder wordt verwacht een concreet en uitgewerkt plan in te sluiten waaruit blijkt dat de continuiteit van het verstrekken en regenereren van maaltijden in het ziekenhuis gegarandeerd blijft , bij technische problemen eigen aan zijn offerte. De aanbieder toont aan dat zijn offerte voldoet aan alle geldende Belgische en Europese richtlijnen die hiermee betrekking hebben. De aanbieder berekent de kost en tijd nodig voor het reinigen van een regeneratiekar per voorgestelde type.Dit voorstel dient duidelijk onderbouwd worden . Een plaatsbezoek is verplicht en laat de aanbieder toe zich te vergewissen van en vragen te stellen over de bestaande situatie. De datum zal verder in het bestek worden medegedeeld. De aanbieder zal een onderhoudsvoorstel aanbieden voor een periode van 7 jaar. Hiervan zijn de eerste 2 jaren volledig onder garantie en met inbegrip van een omnium onderhoud.De kosten van deze eerste 2 jaren zijn ten laste van de aanbieder. Aansluitend wordt een voorstel gedaan voor OH voor een periode van 5 jaar Omnium en preventief. De keuze zal finaal gemaakt worden door de aanbestedende overheid bij het gunnen van het dossier. De inschrijver maakt een overzicht van kosten voor de werkuren en verplaatsingen die gepresteerd kunnen worden die niet in een onderhoudscontract vervat zijn. De aanbieder maakt een duidelijk overzicht op van de SLA 's die mogelijk zijn. De aanbieder geeft aan wat de mogelijkheden zijn aangaande een consignatie voorraad van courante reserveonderdelen op lokatie van de AO. Na evaluatie van de geldig ingediende voorstellen zullen de 2 hoogst gerangschikte aanbieders worden uitgenodigd om een praktische test uit te komen voeren. Na de evaluatie van deze praktijktest zal het dossier finaal gegund worden. In het dossier wordt de benaming RVS gebruikt. h-ierbij geacht minimaal te voldoen aan volgende specificatie : austenitisch roestvrij staal AISI 304 of Werkst. nr 1.4303 In het dossier wordt vermelding gemaakt van professionele schoonmaak detergenten. De AO gebruikt op dit moment regain en micro quat. De aanbieder maakt een lijstje op welke alternatieve reinigings- en ontsmettingsproducten kunnen worden ingezet.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2021/S 206-535920
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1: Aankoop , levering en onderhoud van systeem voor regeneratie en verdeling van maaltijden.V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2022-05-10
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: G.B.M.
Postadres: Rue de la Chaudronnerie 9, BE- 4340 Awans
Tel: +32 42430098
Fax: +32 42460165
NUTS-code: BE
Internetadres: www.gbm.be
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: JA
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen , afdeling Mechelen
Keizerstraat 20, BE- 2800 Mechelen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-11