Az Delta Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - 2 liften voor patiëntenvervoer - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AZ Delta vzw
Postadres :  Deltalaan 1, BE- 8800  Roeselare
Contactpersoon:  De heer Kevin Verhamme
Tel:   +32 51237612
E-mail:   procurement@azdelta.be
Internetadres(sen):   www.azdelta.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - 2 liften voor patiëntenvervoer - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   AZD_2022_218
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45313100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   AZ Delta Campus Brugsesteenweg, Brugsesteenweg 90 te 8800 Roeselare
II.2.4. Beschrijving
De opdracht bevat het uitbreken van 2 bestaande patiëntenliften en het leveren en plaatsen van 2 nieuwe liften voor patiëntenvervoer met bestemmingsbesturing.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-09-01
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De kandidaat/ inschrijver kan niet veroordeeld zijn door een in kracht van gewijsde gegaan vonnis voor:- deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in art. 324bis van het Strafwetboek,- omkoping als bedoeld in art. 246 en 250 van het Strafwetboek, B014312 (AZD 5DV-1301) | AV | Perceel 06 | p. 9.- fraude als bedoeld in art. 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de Wet van 17 februari 2002,- witwassen van geld als bedoeld in art. 5 van de Wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het financiële stelsel voor het witwassen van geld en financiering van terrorisme.De kandidaat/inschrijver voegt wel volgende bewijsstukken bij zijn offerte:- Naam en rechtsvorm van het bedrijf, nationaliteit, maatschappelijke zetel (adres), telefoon, fax, naam van de vertegenwoordiger;- Bewijs handtekenbevoegdheid (cfr. art. 82 KB Plaatsing);- Voor kandidaten/inschrijvers die personeel tewerkstellen dat niet onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheid: een attest door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij volgens de rekening die ten laatste de uiterste indieningsdatum van de offerte is opgemaakt, voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;- Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document;

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De kandidaat/inschrijver bezorgt een bankverklaring overeenkomstig het model conform art. 67 §1-3° KB Plaatsing afgeleverd door een gekende bankinstelling met zetel in de Europese Unie, waaruit blijkt dat de financiële mogelijkheden van de kandidaat/inschrijver van die aard zijn dat de kandidaat/inschrijver de opdracht financieel tot een goed einde kan brenge2. Omzet van de werken van de onderneming over de laatste 3 boekjaren : verklaring van de omzet met stavingsstukken (jaarrekeningen) in werken van de onderneming.
Eventuele minimumeisen:
1. Bankverklaring

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De bewijsstukken betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting tijdens de laatste drie jaar. In de lijst dient onderscheid gemaakt te worden tussen kader, administratief en technisch personeel. Het technisch personeel dient opgesplitst te worden in productie, plaatsing en technisch onderhoud.2. Lijst van twee uitgevoerde werken met bestemmingsbesturing in de afgelopen 4 jaar in België.

Eventuele minimumeisen:
1. .
2. .
Vereiste erkenning: N1 (Liften, goederenliften, roltrappen en roltapijten), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-30  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-12-27


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Hiertoe kan de inschrijver contact opnemen met Dhr. Steven Degryse van AZ Delta vzw per mail via steven.degryse@azdelta.be.De inschrijver die zijn offerte indient, erkent ingevolge dit plaatsbezoek:– alle nuttige informatie ontvangen te hebben om de omvang van de opdracht te begrijpen;– zich rekenschap te hebben gegeven van alle bijzonderheden van de uitvoering van de opdracht;– het bedrag van zijn offerte te hebben berekend, rekening houdend met deze kennis van de opdracht en met de middelen die ingezet dienen te worden voor de perfecte uitvoering ervan.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk
Beheerstraat 41,  BE- 8500  Kortrijk
Tel:   +32 56269601
E-mail:   koophandel.gent.rpr.kortrijk@just.fgov.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
De aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling.Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk.Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-11

Annonces similaires du BDA :