Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Lanaken
Postadres : Jan Rosierlaan 1, BE- 3620 Lanaken
Contactpersoon: Mevrouw Irène Martens
Tel: +32 89730744
E-mail: irene.martens@lanaken.be
Internetadres(sen): www.lanaken.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Gemeente Lanaken Dienst Lokale Economie
Postadres : Gemeenteplein 4, BE- 3620 Lanaken
Contactpersoon: De heer Marcel Hanot
Tel: +32 89730799
E-mail: marcel.hanot@lanaken.be
Internetadres(sen): www.lanaken.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst plaatsen en huren van kerst- en eindejaarsverlichting - start 2022 - 4 jaar Referentienummer: 2022/2415
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 51110000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse gemeentelijke locaties
II.2.4. Beschrijving
De basisopdracht omvat het huren en plaatsen van kerst- en eindejaarsverlichting voor de eindejaarsperiode 2022/2023. Daarna is de opdracht nog driemaal verlengbaar voor de eindejaarsperiode 2023/2024, 2024/2025 en 2025/2026. De verlengingen gebeuren na gunstige evaluatie van de vorige periode en na schriftelijke kennisgeving aan de opdrachtnemer.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver verzekert zijn burgerlijke beroepsaansprakelijkheid conform de wettelijke bepalingen. De inschrijver dient een attest van deze verzekering voor te leggen.
Eventuele minimumeisen:
1. Opgesteld in de Nederlandse taal.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bij de uitvoering van de werken zal de werkvergunning voor werken op hoogten voorgelegd worden aan de contractor (zie blz. 14 bestek - II.14 Preventie)2. Indien de opdrachtnemer aansluitingen doet op elektriciteitskasten moeten zijn werknemers de nodige kennis hebben. aangezien zij werken aan elektrische installaties zullen zij moeten beschikken over een BA4/BA5 attest van hun werkgever (zie blz. 14 bestek, II.14 Preventie).
Eventuele minimumeisen:
1. Opgesteld in de Nederlandse taal.
2. Opgesteld in de Nederlandse taal.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-06-13 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-10-11
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-06-13
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Dienst Overheidsopdrachten, Jan Rosierlaan 1 te 3620 Lanaken
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Voor verdere informatie: zie technische beschrijving in deel III van het bestek.Contactpersoon voor afspraak plaatsbezoek: Marcel Hanot, diensthoofd Economie, tel. 089 730799, email: marcel.hanot@lanaken.be.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-10