Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Maasmechelen
Postadres : Heirstraat 239, BE- 3630 Maasmechelen
Contactpersoon: De heer Dienst Overheidsopdrachten
Tel: +32 89769610
Fax: +32 89769649
E-mail: overheidsopdrachten@maasmechelen.be
Internetadres(sen): www.maasmechelen.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Patrimonium & Mobiliteit
Postadres : Heirstraat 239, BE- 3630 Maasmechelen
Contactpersoon: De heer Angelo Provenzano
Tel: +32 89769680
Fax: +32 89769679
E-mail: angelo.provenzano@maasmechelen.be
Internetadres(sen): www.maasmechelen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Maasmechelen - Verbouwen oud postkantoor tot dagverzorgingscentrum De Moerbei Referentienummer: 22/064
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45262700
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: Maasmechelen
II.2.4. Beschrijving
Door de herbestemming van de Oude Burelen tot politiekantoor diende het dagverzorgingscentrum van bejaarden de Moerbei te verhuizen naar een nieuwe ligging. In 2019 werd door het OCMW het oude postkantoor aan de Dokter Haubenlaan 19 aangekocht met de intentie om het om te vormen tot een dagverzorgingscentrum. De inhoud van het voorliggende aanbestedingsdossier is het verbouwen van het gelijkvloers van het oude postkantoor tot een dagverzorgingscentrum. Dit wordt voorzien van een leefruimte, een keuken, rustkamers, sanitaire voorzieningen en een overdekte rustplaats buiten. Voor het personeel is er een bureel, een vergaderlokaal en een kleedruimte voorzien. De voorziene ruimtes van de Moerbei voldoen aan het huidige woonzorgdecreet. De verdiepingen worden niet gerenoveerd, wel wordt de huidige trappenhal volledig uitgebroken op de twee verdiepingen, en wordt er een nieuwe trap en liftkooi voorzien. De trap wordt in beton afgewerkt maar nog niet betegeld, zodat de verdiepingen ten alle tijden voor technische interventies bereikbaar zijn.
II.2.7. Looptijd
270 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient een verklaring betreffende de totale omzet voor te leggen + een verklaring betreffende de omzet m.b.t. het voorwerp van deze opdracht van de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. Verklaring omzet mbt het voorwerp van deze opdracht.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Selectiecriteria met betrekking tot de technische capaciteit van de inschrijverDe inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelname volgende documenten- een referentielijst van de voornaamste diensten tijdens de laatste drie jaren, met opgave van de datum van de voorlopige oplevering, het totaalbedrag en de contactpersoon binnen het bedrijf van de opdrachtgever.- de studie- en beroepskwalificaties van deze personen, met vermelding van de fasen waarin ze zullen ingezet worden (curriculum vitae)- de beschrijving van de maatregelen die de dienstverlener treft om de kwaliteit van zijn producten en diensten te waarborgen, welk systeem hij gebruikt om zijn processen te beheren en wat hij doet om aan de eisen van zijn klanten te voldoen en om de vigerende voorschriften na te leven- de opgave van het gedeelte van de opdracht dat hij voornemens is in onderaanneming te geven
Eventuele minimumeisen:
1. Referentielijst
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-06-14 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-09-12
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-06-14
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Administratief centrum 1e verdiep schepenzaal
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Graag contact opnemen met Angelo Provenzano om een afspraak te maken voor een plaatsbezoek. Contact: angelo.provenzano@maasmechelen.be - 089/ 76 96 80.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-09