Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Zorgbedrijf Sakura
Postadres : Polderstraat 2, BE- 9160 Lokeren
Contactpersoon: De heer Bart D'hanis
Tel: +32 93408701
E-mail: bart.dhanis@zorgbedrijfsakura.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijfsakura.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : WZC Ter Durme
Postadres : Polderstraat 2, BE- 9160 Lokeren
Contactpersoon: De heer Jan Van De Vyver
Tel: +32 93408739
E-mail: jan.vandevyver@zorgbedrijfsakura.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijfsakura.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - leveren en plaatsen keukentoestellen WZC Ter Durme - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: S2022-10/5010
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39221000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: WZC Ter Durme, Polderstraat 2 te 9160 Lokeren
II.2.4. Beschrijving
De aanneming heeft tot doel de volledige uitvoering van alle werken én leveringen van materialen vermeld in onderhavig bestek, leveren en plaatsen keukentoestellen WZC Ter Durme, te realiseren. Dit dient te geschieden volgens de aanduidingen van de latere definitieve plannen, het bijzonder en de onderrichtingen die tijdens de uitvoering door de architect en de ontwerper zullen verstrekt worden. Leemten in de opmeting of beschrijvingen die de aannemer constateert om het bedoelde werk in perfecte staat te kunnen voltooien worden de ontwerper gemeld bij de inschrijving. Indien geen opmerkingen gemaakt worden zijn alle werken en leveringen om dit project te verwezenlijken voorzien in de prijs van de inschrijving.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-10-03
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt2. De inschrijver dient een bankverklaring in te dienen, waaruit zijn financiële draagkracht blijkt in relatie tot de omvang van deze opdracht. Deze verklaring dient afkomstig te zijn van een in de EU gevestigde bank.
Eventuele minimumeisen:
1. Passende bankverklaring
2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie boekjaren
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referentielijst inzake gelijkaardige prestaties geleverd bij Belgische zorgsector gedurende de voorbije drie (3) jaar. Een aantal referenties zullen worden nagevraagd i.v.m. tevredenheid betreffende kwaliteit, dienst na verkoop en algemene tevredenheid.2. Een beschrijving van de door de aanbieder genomen maatregelen i.v.m. milieu (bv. efficiëntie logistiek, …), en ethisch verantwoord ondernemen (bv. producten aanbieden die zo laag mogelijke impact hebben op het leefmilieu, …)3. De technische uitrusting van de onderneming.4. Een beschrijving van de door de aanbieder genomen maatregelen om de kwaliteit te waarborgen. Kwaliteitscertificaten (bv. ISO-9001, HACCP, BRC, IFS, ISO2000, .)
Eventuele minimumeisen:
1. Er worden minimaal vijf (5) tevreden referenties vermeld gedurende de voorbije drie (3) jaar met contactpersoon en contactgegevens. Een aanbieding die deze referenties niet bevat, wordt uitgesloten.
2. Aantonen dat er de voorbije drie (3) jaar initiatief rond werd genomen, of maatregelen / beleid hierover gehandhaafd werden.
3. Nota betreffende de technische uitrusting van de onderneming om onder meer onderhoud en vervangingen op te vangen. Indien de aanbestedende overheid niet overtuigd is van voldoende technische kennis, ervaring of uitrusting mag zij de aanbieder weigeren.
4. Een beschrijving van de door de aanbieder genomen maatregelen om de kwaliteit te waarborgen. Kwaliteitscertificaten (bv. ISO-9001, HACCP, BRC, IFS, ISO2000, .)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-31 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-09-28
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: een afspraak kan gemaakt worden met de leidend ambtenaar: Dhr J. Van de Vyver.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State-Griffie
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-09