Stad Gent - Groendienst

Studieopdracht voor het inrichten van het wijkpark Handelsdok-Oost binnen het project Oude Dokken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Gent - Groendienst
Postadres :  Botermarkt 1, BE- 9000  Gent
Tel:   +32 93236600
E-mail:   groendienst.vragenoffertes@stad.gent
Internetadres(sen):   www.gent.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Studieopdracht voor het inrichten van het wijkpark Handelsdok-Oost binnen het project Oude Dokken  
Referentienummer:   STAD GENT-GD 02/2020-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  71400000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De studieopdracht betreft de aanleg van het wijkpark met voorbereidende werken, aanleg paden en recreatieve voorzieningen, groenaanleg en groenonderhoud gedurende de waarborgperiode.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   wijkpark Handelsdok-Oost te Gent
II.2.4. Beschrijving
In de studieopdracht zijn diverse opdrachten inbegrepen, waarbij een onderscheid gemaakt wordt tussen fasegebonden en niet-fasegebonden opdrachten.   De studie omvat volgende fasegebonden opdrachten:   1) Opmaak dossier bestaande toestand (zie paragraaf IV.3.1)   2) Uitvoeren van ontwerpend onderzoek inclusief voorontwerp (zie paragraaf IV.3.2)   3) Opmaak van één dossier gecoördineerd voorontwerp (zie paragraaf IV.3.3)   4) Opmaken en indienen van het dossier omgevingsvergunning (zie paragraaf IV.3.5)   5) Opmaken van het aanbestedingsdossier, detailplannen, bestek (zie paragraaf IV.3.6)   6) Opvolgen van de aanbesteding, nazicht offertes en opmaak gunningsverslag (zie paragraaf IV.3.7)   7) Toezicht van de werken tot en met voorlopige oplevering (zie paragraaf IV.3.8)   8) Opmaken van het dossier eindafrekening en ‘as-built’ (zie paragraaf IV.3.9)   9) Opvolging tijdens de waarborgtermijn t.e.m. definitieve oplevering (zie paragraaf IV.3.10)   10) Opmaak dossier beheerentiteiten groenzones (zie paragraaf IV.3.11)   Daarnaast omvat de studie volgende niet fasegebonden opdrachten:   1) Voorbereiding en integratie van het archeologisch onderzoek (zie paragraaf IV.2.2)   2) Voorbereiding en interpretatie van het milieuhygiënisch onderzoek, het grondmechanisch onderzoek (incl. infiltratiestudie) en het sloopopvolgingsplan (zie paragraaf IV.2.3)   3) Stabiliteitsstudie van bestaande en nieuwe constructies (zie paragraaf IV.2.5)   Tenslotte omvat de studie tevens:   • De voorbereiding, ondersteuning en verslaggeving tijdens alle overlegmomenten (met uitzondering van de werfvergaderingen die vervat zitten in punt 7) (zie paragraaf IV.1.3).   • De coördinatie van de uit te voeren nutswerken in ontwerp en uitvoering ten gevolge van de werken (zie paragraaf IV.1.4)  
II.2.7. Looptijd
405   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie bestek

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-14  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Uitvoeringstermijn:De dienstverlener zal van de start van elke studiefase, of opdracht buiten een welbepaalde studiefase, op de hoogte worden gebracht door een schrijven van de opdrachtgever (per brief of email van de leidende ambtenaar).Voor het overzicht van de fasen zie bijlage 1 “algemene bepalingen betreffende studieopdrachten van de Stad Gent” onder hoofdstuk 3 “fase gebonden opdrachten” .De opdracht bestaat uit verschillende fasen met elk een eigen bedrag (zie art. III.8) en bindende uitvoeringstermijn. De bindende uitvoeringstermijn is de termijn waarbinnen de fase afgerond moet zijn. Dit is inclusief de eventueel tussenliggende fasen en exclusief de termijn die de leidende ambtenaar nodig heeft voor nazicht.Bijkomende vragen kan u sturen naar volgend mailadres: groendienst.vragenoffertes@stad.gent .Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken ‘toevoegen aan favorieten’ en de functie ‘messaging’ te activeren.U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-05

Annonces similaires du BDA :