Gemeentebestuur Aalter

Uitnodiging tot indienen offerte - Uitvoeren van periodieke onderhoudsschilderwerken Gemeente, OCMW en AGB - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeentebestuur Aalter
Postadres :  Europalaan 22, BE- 9880  Aalter
Contactpersoon:  De heer Bram Lips
Tel:   +32 93749913
Fax:   +32 93252240
E-mail:   overheidsopdrachten@aalter.be
Internetadres(sen):   www.aalter.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Uitvoeren van periodieke onderhoudsschilderwerken Gemeente, OCMW en AGB - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   22d0067
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45442100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het uitvoeren van schilderwerken aan de gebouwen van het gemeentebestuur Aalter, het Autonoom Gemeentebedrijf Aalter en het OCMW Aalter.   De opdracht valt onder CPV-code 45442100-8 – schilderwerken en omvat in hoofdzaak volgende werken aan gevels, binnenmuren, binnen- en buitenschrijnwerk:   Algemene coördinatie van werken   Inrichten van de werkplaats: veiligheids-, gezondheids- en milieumaatregelen, aanvoer en stockeren materialen, stellingbouw, hoogtewerker   Afschuren en verwijderen van de losse delen,   Ondergrond reinigen met ontvettingsmiddel (bij voorkeur biologisch afbreekbaar), stopwerk   Afhankelijk van type ondergrond: grondlaag op de blanke delen zetten,   Tussenlaag op alle delen   Afwerklaag   Het terug wegnemen van alle aangebrachte constructies inclusief eventueel herstel van beschadiging aangebracht aan de ruimtes ten gevolge van de uitvoering van de werken   Aanbrengen retouches op bestaand schilderwerk   Onder meer de technische voorlichting 159 van het WTCB (leidraad voor de goede uitvoering van schilderwerken) is van toepassing voor deze opdracht.   Er worden geen hoeveelheden opgegeven: na gunning van deze opdracht zal per deelopdracht of gebouw een offerte worden gevraagd volgens uit te voeren werken.   De eenheidsprijzen, door de inschrijver opgegeven op de lijst eenheidsprijzen/m², omvatten alle kosten en onkosten voor het volmaakt uitvoeren van de schilderwerken.   De inschrijver wordt geacht zich vooraf te vergewissen van de algemene toestand van de plaatsen, omvang van de in totaliteit uit te voeren werken en alle moeilijkheden die verbonden zijn aan de uitvoering ervan (hoogtes, bereikbaarheid,…). Hiertoe kan na eenvoudig verzoek een lijst van alle gebouwen aan de inschrijver worden bezorgd waarna plaatsbezoeken mogelijk, evenwel niet verplicht, zijn.   Indien voor schilderwerken aan bepaalde gevels of buitenschrijnwerk, gebruik wordt gemaakt van aanpalende dakdelen (platte daken bijvoorbeeld), wordt vooraf een tegensprekelijke plaatsbeschrijving opgemaakt. Bij eventuele beschadiging van dakbedekking bijvoorbeeld, kan de   verantwoordelijkheid op deze basis worden vastgesteld. De kosten voor deze plaatsbeschrijving is ten laste van de inschrijver.   Raamcontract:   Een overeenkomst met het doel gedurende een bepaalde periode de voorwaarden inzake te plaatsen opdrachten vast te leggen, met name wat betreft de prijzen. De eenheidsprijzen zijn vastgelegd voor een bepaalde periode. Er is dus geen totaal bestelbedrag, enkel een raming met vermoedelijke hoeveelheden. De bestellingen gebeuren via afzonderlijke afroepen in het kader van een enige opdracht.   De werken moeten geschieden op verschillende plaatsen door de besturen aangeduid bij bestelling zonder enige meerprijs. De bestellingen gebeuren steeds via aparte bestelbon.   Het sluiten van een overeenkomst op basis van onderhavig bestek geeft de inschrijver geen exclusiviteitrecht. Er kunnen gedurende de geldigheidsduur van het contract prestaties, identiek of analoog aan deze beschreven in onderhavig bestek, laten uitvoeren door anderen. De inschrijver kan uit dien hoofde geen aanspraak maken op enigerlei vergoeding.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Niet van toepassing
Eventuele minimumeisen:
1. Niet van toepassing

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Niet van toepassing

Eventuele minimumeisen:
1. Niet van toepassing
Vereiste erkenning: D13 (Verfwerk), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-05-30  09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-09-27


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349470
Fax:   +32 22349462
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-03

Annonces similaires du BDA :