Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Aartselaar
Postadres : Baron van Ertbornstraat 1, BE- 2630 Aartselaar
Contactpersoon: Mevrouw Kay Hargie
Tel: +32 38701606
Fax: +32 38701616
E-mail: kay.hargie@aartselaar.be
Internetadres(sen): www.aartselaar.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Architectenassociatie Angst & D'Hoore bvba
Postadres : Solvijnsstraat 39, BE- 2018 Antwerpen
Contactpersoon: De heer Rudi Angst
Tel: +32 32383816
E-mail: rudiangst@angst-dhoore.be
Internetadres(sen): https://www.angst-dhoore.be/
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Renovatie inkom politie - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: POL/2022/01
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45216111
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze werken: Renovatie inkom politie.
Plaats van uitvoering: Politie Aartselaar
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
Perceel 1 “Afbraakwerken en werken van algemene aanneming”
Toelichting: Afbraakwerken bestaande inkomsas en maken van deuropening voor nooddeur volgens bijgevoegde tekeningen en beschrijvingen.
Perceel 2 “Aluminium buitenschrijnwerk”
Toelichting: Het leveren en plaatsen van een vluchtdeur (nooduitgang) in de bestaande zijgevel van het politiekantoor Aartselaar en een luifel boven de nieuwe voordeur.
Perceel 3 “Automatische schuifdeur”
Toelichting: Het leveren en plaatsen van een automatische schuifdeur (hoofdingang) in de bestaande voorgevel van het politiekantoor.
Perceel 4 “Systeemwanden + deuren in gang”
Toelichting: Het leveren en plaatsen van 2 systeemwanden, ter vervanging van bestaande houten wanden in de gang.
Perceel 5 “Baliemeubel”
To.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Afbraakwerken en werken van algemene aanneming II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Politie Aartselaar
II.2.4. Beschrijving
Afbraakwerken bestaande inkomsas en maken van deuropening voor nooddeur volgens bijgevoegde tekeningen en beschrijvingen.
II.2.7. Looptijd
14 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Aluminium buitenschrijnwerk II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Politie Aartselaar
II.2.4. Beschrijving
Het leveren en plaatsen van een vluchtdeur (nooduitgang) in de bestaande zijgevel van het politiekantoor Aartselaar en een luifel boven de nieuwe voordeur.
II.2.7. Looptijd
14 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Automatische schuifdeur II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Politie Aartselaar
II.2.4. Beschrijving
Het leveren en plaatsen van een automatische schuifdeur (hoofdingang) in de bestaande voorgevel van het politiekantoor.
II.2.7. Looptijd
14 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Systeemwanden + deuren in gang II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Politie Aartselaar
II.2.4. Beschrijving
Het leveren en plaatsen van 2 systeemwanden, ter vervanging van bestaande houten wanden in de gang.
II.2.7. Looptijd
14 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 5II.2.1. Benaming
Baliemeubel II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Politie Aartselaar
II.2.4. Beschrijving
Aanpassen bestaand baliemeubel naar huidige normen.
II.2.7. Looptijd
14 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
In toepassing van artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen RSZ-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.Het attest van niet-faillissement, attest BTW-hoedanigheid en het attest dat er voldaan is aan de fiscale verplichtingen vermeld in artikel 63 van het KB van 18 april 2017 worden - indien niet bijgevoegd - via Telemarc opgevraagd via het opgegeven KBO-nummer.Buitenlandse kandidaten dienen alle nodige bewijsstukken, zoals hierboven vermeld, toe te voegen aan hun offerte gezien de aanbestedende overheid deze niet kan opvragen via Telemarc.Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de Wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.De inschrijver verschaft een uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:• niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen;• niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;• geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;• niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.Het uittreksel strafregister wordt afgeleverd op naam van de vennootschap, indien ingeschreven wordt door een rechtspersoon en mag maximaal 6 maand oud zijn. Hierna vindt u de link waarin u de nodige informatie vindt voor het aanvragen van het uittreksel uit het strafregister: https://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/documenten/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 2, perceel 3, perceel 4, perceel 5: Technische fiches zoals gevraagd in lastenboek
Eventuele minimumeisen:
1. Technische fiches maken deel uit van de offerte. Niet kunnen bezorgen van technische fiches kan leiden tot nietigheid van de offerte.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie opdrachtdocumenten
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-25 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-08-23
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De uitvoeringstermijn voor de verschillende percelen werd indicatief op 14 werkdagen vastgelegd. Voor aanvang der werken wordt er echter een startvergadering georganiseerd waarin alle nodige afspraken worden gemaakt rond timing. De uitvoeringstermijn wordt dan met de opdrachtnemer(s) afgesproken.Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Plaatsbezoek op afspraak.Contactpersoon: Benedicte Willaert, 0493 25 76 22, benedicte.willaert@aartselaar.be.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-27