Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : VZW Onderwijsinrichtingen Zusters der Christelijke Scholen Zuid-Kempen
Postadres : Mgr. Donchelei 7, BE- 2290 Vorselaar
Contactpersoon: De heer Jo Verhaegen
Tel: +32 472956400
E-mail: j.verhaegen@vorselaaroi.be
Internetadres(sen): www.ozcs-koepel.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Kardinaal van Roey Instituut
Postadres : Mgr. Donchelei 7, BE- 2290 Vorselaar
Contactpersoon: Mevrouw Sandra Belmans
Tel: +32 14509311
E-mail: sandra.belmans@kvri.be
Internetadres(sen): https://kvri.be/
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
AANSTELLEN VAN POETSFIRMA VOOR HET KvR-INSTITUUT in VORSELAAR Referentienummer: 2022/004
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90900000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Kardinaal van Roey Instituut, Mgr. Donchelei 7 te 2290 Vorselaar
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze diensten: Aanstellen van poetsfirma voor het KvR-Instituut van Vorselaar. Toelichting: In nauwe samenwerking met de leidend ambtenaar zal de inschrijver instaan voor het onderhoud van de refters, gangen, klaslokalen, sportzalen, burelen en het sanitair in de gebouwen van het KvR-Instituut in Vorselaar volgens een vast takenrooster. Duur: Van 1/9/2022 TEM 31/08/2024 (Verlengbaar tot max. 4 jaar) Overname huidig poetspersoneel: De inschrijver doet een voorstel om de huidige vijf werknemers max 6 (113u) over te nemen aan minimaal dezelfde loon- en arbeidsvoorwaarden die de betrokken werknemers hebben bij het ingaan van de dienstenopdracht. Deze voorwaarden kunnen worden opgevraagd bij de leidend ambtenaar. Naast de poetsprestatie worden volgende diensten verwacht van de inschrijver: 1. Schoonmaakprogramma en uren opmaken in overeenstemming met de verwachtingen van de leidend ambtenaar volgens vast takenoverzicht. 2. Instructie van de personeelsleden alsook verzorgen van kwaliteit van de schoonmaak (dagelijks opvolgen en bijsturen). 3. De inschrijver zorgt voor alle poetsmaterialen en producten. De aanbestedende overheid zorgt voor de verbruiksgoederen (wc-papier, handdoekrollen…)
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-09-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2024-08-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 bevindt.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. ABSU-attest3. ISO 9002 en ISO 14001 certificaat
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver moet over voldoende ervaring beschikken op het gebied van de schoonmaak van schoolgebouwen. Een minimum van 3 vergelijkbare opdrachten wordt vooropgesteld over de laatste 3 jaren in de regio Provincie Antwerpen.
De inschrijver voegt bij zijn offerte een recente en controleerbare lijst met referenties (met naam en telefoonnummer van de contactpersoon), zodat het opdrachtgevend bestuur de bekwaamheid van de inschrijver kan nagaan.
2. De inschrijver beschikt over een attest van lidmaatschap van de ABSU (beroepsfederatie).
3. De inschrijver voldoet aan de voorwaarden die gesteld worden voor een ISO certificaat 9002 (versie 2000) en ISO 14001.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-24 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-08-22
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-05-24
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-20