Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : VZW Seniorenzorg Sint-Vincentius Anzegem
Postadres : Berkenlaan 2, BE- 8570 Anzegem
Contactpersoon: Inge Moerman
E-mail: inge@terberk.be
Internetadres(sen): http://www.terberk.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=443534
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Sileghem & Partners architecten en ingenieurs
Postadres : Winkelstraat 2, BE- 8550 Zwevegem
Contactpersoon: Inge Verdonck
E-mail: inge@sileghem.be
Internetadres(sen): http://www.sileghem.be
Adres van het kopersprofiel: http://www.sileghem.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitbreiding WZC Ter Berk met 36 kamers - VAST MEUBILAIR Referentienummer: VZW Seniorenzorg Sint-Vincentius Anzegem-A19 0102-5-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45400000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het project omvat het vast meubilair voor een nieuwe uitbreiding van het woonzorgcentrum Ter Berk in Anzegem. De ruwbouwwerken zijn gestart in maart 2021 en volop aan de gang.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Berkenlaan 2, 8570 Anzegem
II.2.4. Beschrijving
Dit project omvat het vast meubilair voor een nieuwe uitbreiding van het woonzorgcentrum Ter Berk in Anzegem. Het dossier bestaat uit alle vaste kasten in de kamers, in het sanitair van de kamers, in het gemeenschappelijk sanitair, in de toezichtlokalen en leefruimtes. Ook de keukens in de leefruimte + een barmeubel op de 2e verdieping zijn inbegrepen. Daarnaast nog wat toebehoren waaronder spiegels, kleerhaken, .
II.2.7. Looptijd
90 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-30 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-05-30
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +322 2349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://raadvanstate.be/?page=contact@lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-22