Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : TPAKT INFRA
Postadres : Vaartkom 4, BE- 3000 Leuven
Contactpersoon: Tim Stroobants
E-mail: tim@wisper.be
Internetadres(sen): www.opek.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=439979
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
VAST MEUBILAIR EN SIGNALISATIE Referentienummer: TPAKT-FOCI3-WERKEN-6B-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45451000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Realisatie van het te voorziene vast meubilair,
signalisatieborden en andere uitrustingselementen. Dit alles op te leveren als een afgewerkt geheel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-19
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-04-19
Plaatselijke tijd: 14:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-04-21
Plaatselijke tijd: 13:30
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-04-19
Plaatselijke tijd: 14:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-04-21
Plaatselijke tijd: 13:30