Antwerpen

Raamovereenkomst voor het manueel basisonderhoud groen in de diverse districten



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Antwerpen
Postadres :  Grote Markt 1, BE- 2000  Antwerpen
Tel:   +32 33382797
E-mail:   maarten.dombrecht@antwerpen.be
Internetadres(sen):   https://www.antwerpen.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=442306


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het manueel basisonderhoud groen in de diverse districten  
Referentienummer:   Antwerpen-GAC_2021_01849-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  77300000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat het uitvoeren van manueel basisonderhoud in straatgroen, plantsoenen, parken en openbare domeinen in de stad Antwerpen.
Onder basisonderhoud wordt onder andere begrepen: onkruidbeheer in beplanting en op verharding, maaien van gras, scheren van hagen, bladopkuis en knippen van stamschot van bomen. Een uitgebreide beschrijving van de uit te voeren taken is opgenomen in de technische bepalingen.
De opdracht is verdeeld in percelen die overeenstemmen met het verzorgingsgebied van de afdelingen van de groendienst.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-12


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er is een erratumbestek ter vervanging van het oorspronkelijke bestek. de wijzigingen die zijn doorgevoerd:
- In het offerteformulier stonden de verkeerde percelen opgegeven, nu staan ze juist
- Er was ten onrechte opgegeven dat er een attest van plaatsbezoek moest ingediend worden. Dit is niet nodig.
- Er wordt verduidelijkt dat de hoeveelheden in de inventaris om hoeveelheden PER JAAR gaan. (om hoeveelheden per 4 jaar te bekomen nog vermenigvuldigen met 4)

Annonces similaires du BDA :