Tabor Vzw

KAN197 BIS (Duurzaam) Kantoormateriaal



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Tabor VZW
Postadres :  Molenaarsstraat 26, BE- 9000  Gent
Tel:   +32 92358227
E-mail:   chris.declercq@tabor.be
Internetadres(sen):   www.tabor.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=443096


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
KAN197 BIS (Duurzaam) Kantoormateriaal  
Referentienummer:   Tabor-KAN197(BIS)/ kantoor benodigdheden-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  30192000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
RAAMOVEREENKOMST VOOR LEVERINGEN VAN: (Duurzaam) Kantoormateriaal
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE23, BE25
II.2.4. Beschrijving
levering van (duurzame) kantoorartikelen/benodigdheden aan de deelnemers in dit dossier die actief zijn in de sector van de gezondheid en welzijnszorg,   (psychische zorg, jeugdzorg, gehandicapten, ouderen, …) sociale economie enerzijds, en anderzijds ook in het Secundair   onderwijs.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-07-31
Einde (dd/mm/jjjj):   2026-08-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie bestek


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-05-13  09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-05-13
Plaatselijke tijd:   09:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Oost-Vlaanderen - afdeling Gent
Opgeëistenlaan 401A,  BE- 9000  GENT

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank eerste aanleg Oost-Vlaanderen - afdeling Gent
Opgeëistenlaan 401A,  BE- 9000  GENT

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank eerste aanleg Oost-Vlaanderen - afdeling Gent
Opgeëistenlaan 401A,  BE- 9000  GENT

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-11

Annonces similaires du BDA :