Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Tabor VZW
Postadres : Molenaarsstraat 26, BE- 9000 Gent
Tel: +32 92358227
E-mail: chris.declercq@tabor.be
Internetadres(sen): www.tabor.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=443096
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
KAN197 BIS (Duurzaam) Kantoormateriaal Referentienummer: Tabor-KAN197(BIS)/ kantoor benodigdheden-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 30192000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
RAAMOVEREENKOMST VOOR LEVERINGEN VAN: (Duurzaam) Kantoormateriaal
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23, BE25
II.2.4. Beschrijving
levering van (duurzame) kantoorartikelen/benodigdheden aan de deelnemers in dit dossier die actief zijn in de sector van de gezondheid en welzijnszorg, (psychische zorg, jeugdzorg, gehandicapten, ouderen, …) sociale economie enerzijds, en anderzijds ook in het Secundair onderwijs.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-07-31
Einde (dd/mm/jjjj): 2026-08-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-13 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-05-13
Plaatselijke tijd: 09:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Oost-Vlaanderen - afdeling Gent
Opgeëistenlaan 401A, BE- 9000 GENT
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank eerste aanleg Oost-Vlaanderen - afdeling Gent
Opgeëistenlaan 401A, BE- 9000 GENT
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank eerste aanleg Oost-Vlaanderen - afdeling Gent
Opgeëistenlaan 401A, BE- 9000 GENT
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-11