Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Postadres : Stropstraat 1, BE- 9000 GENT
Contactpersoon: Christophe De bont
Tel: +32 92410614
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): www.farys.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=441135
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het aanbrengen van (weg)markeringen Referentienummer: TMVW-ALL-21-017-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233221
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft een raamovereenkomst waarbij de voorwaarden van de werken worden overeengekomen, die zullen worden in acht genomen bij het uitvoeren van de latere opdrachten. De raamovereenkomst schept een contractueel kader met betrekking tot het vastleggen van de voorwaarden van individuele opdrachten, betreffende het aanbrengen van (weg)markeringen die worden uitgevoerd voor TMVW, de aandeelhouders/partners van Creat en de deelnemers van TMVS.
Een lijst van deze mogelijke afnemers van de aankoopcentrale is toegevoegd in Deel 7 – bijlage A.
De overeenkomst wordt opgedeeld in 2 percelen:
• PERCEEL 1 – Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen;
• PERCEEL 2 – Antwerpen, Vlaams-Brabant en Limburg.
De inschrijver kan voor één of meerdere percelen inschrijven. Indien meerdere percelen aan één opdrachtnemer worden gegund, zal dit met het oog op de uitvoering als één opdracht worden beschouwd.
Louter informatief wordt meegegeven dat er op het moment van deze publicatie 37 afnemers zijn, als volgt gespreid over de provincies:
• Oost-Vlaanderen: 17
• West-Vlaanderen: 8
• Vlaams-Brabant: 7
• Antwerpen: 4
• Limburg: 1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-07
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Naar aanleiding van de infosessie van 7 april 2022 werd de presentatie over de samenwerking met CREAT toegevoegd.
Verder waren er geen opmerkingen of vragen die een wijziging of verdere verduidelijking van de opdrachtdocumenten vereisen.