Emmaus Vzw

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Design & build: parkeergebouw AZ Voorkempen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  EMMAUS VZW
Postadres :  Edgard Tinellaan 1c, BE- 2800  Mechelen
Contactpersoon:  Mevrouw An Desmet
Tel:   +32 33803106
Fax:   +32 15446710
E-mail:   an.desmet@emmaus.be
Internetadres(sen):   http://www.emmaus.be/  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Design & build: parkeergebouw AZ Voorkempen  
Referentienummer:   2022-TD-001
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45213312
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE212
Voornaamste plaats van uitvoering:   AZ Voorkempen, Oude Liersebaan 4 te 2390 Malle
II.2.4. Beschrijving
Design & build: parkeergebouw AZ Voorkempen  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-09-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2023-06-01
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet:1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.Richtlijnen bij het invullen van het UEA :- Ga naar de website https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl en kies uw taal.- Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'.- Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een antwoord aanmaken'.- Selecteer uw land en klik op 'Volgende'.- Doorloop het formulier en antwoord op de vragen in de onderdelen 'Procedure' en 'Uitsluiting'.- In het onderdeel 'Selectie' mag u 'Nee' antwoorden op de vraag 'Wilt u de selectiecriteria van A tot en met D gebruiken?'- Geef aan of je voldoet aan de voorgeschreven selectiecriteria.- Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op 'Overzicht' onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in PDF formaat om vervolgens bij uw offerte te voegen. Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte UEA opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn.* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Het bewijs van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering.
Eventuele minimumeisen:
1. De omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht uitmaakt moet minstens 6.000.000 euro bedragen in het boekjaar 2021.
2. Het bewijs van verzekering met vermelding van het verzekerde bedrag.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De technische draagkracht wordt beoordeeld aan de hand van enerzijds de bekwaamheid om de opdracht uit te voeren én anderzijds de relevante ervaring.De kandidaat geeft een voorstelling van het volledige projectteam dat deze opdracht zal uitvoeren. 2. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.

Eventuele minimumeisen:
1. De voorstelling bevat de volgende onderdelen:
• Opgave van de naam en het CV van de projectverantwoordelijke/teamleider (met plaatsvervanger) die het project zal leiden, met vermelding van de ervaring en de referenties van deze persoon. Uit het CV moet blijken dat de betrokkene voldoende bekwaam is het project te leiden;
• Opgave van de naam en het CV van andere teamleden die het projectteam zullen vervolledigen. Uit het CV moet blijken hoe de expertise van de betrokkene bijdraagt tot het project;
• Opgave van de naam en het CV van de eventuele adviseurs, die kunnen worden ingezet voor deze opdracht, met vermelding van de functie, specialisatie en relevante ervaring. Uit het CV moet blijken hoe de expertise van de betrokkene bijdraagt tot het project;
• Een organigram van het volledige projectteam.
2. Minimum 5 referenties waarvan minstens 2 uit de zorgsector en waarvan minstens 1 met een minimale omzet van 2 miljoen euro.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 6


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Concurrentiegerichte dialoog

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-05-10  09:45
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-05-23
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen afdeling Mechelen,  BE  nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-07

Annonces similaires du BDA :