Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Technische Diensten KU Leuven
Postadres : W. de Croylaan 60A bus 5570, BE- 3001 Heverlee
Contactpersoon: Aankoop
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=442861
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Technische Diensten KU Leuven
Postadres : W. de Croylaan 60A bus 5570, BE- 3001 Heverlee
Contactpersoon: Gregor Dirckx
Tel: +32 16328627
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=442861
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
WB002 - Perceel 19A - Bestek TD/92187 Referentienummer: KULeuven-WB002 - Perceel 19A-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45230000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
WB002 – Herbestemming van gebouw 150-71 – Kartuizerklooster, Bankstraat 75, 3000 Leuven
Perceel 19A: Buitenaanleg met
Onderdeel 1: Omgevings- en groenaanleg
Onderdeel 2: Groenonderhoud (periode 2 jaar)
Bestek TD/92187
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Leuven
II.2.4. Beschrijving
Omgevings- en groenaanleg domein Kartuizerklooster
II.2.7. Looptijd
196 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-04 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een plaatsbezoek is verplicht. Gelieve hiervoor een afspraak te maken met Gregor Dirkx op telefoonnummer +32 16328627 GSM +32 485886730 of via e-mail gregor.dirkx@kuleuven.be Het volledige dossier, inclusief plannen, wordt gratis ter beschikking gesteld op www.kuleuven.be/overheidsopdrachten
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE- 3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-08