Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Zuienkerke
Postadres : Kerkstraat 17, BE- 8377 Zuienkerke
Contactpersoon: Goethals Franky
Tel: +32 50432050
Fax: +32 50432059
E-mail: franky.goethals@zuienkerke.be
Internetadres(sen): www.zuienkerke.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=442739
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Ontwerpbureau Plantec
Postadres : Nieuwpoortsesteenweg 399, BE- 8400 Oostende
Contactpersoon: Tel. 059/56.10.10 Leslie Packo
E-mail: info@plantec.be
Internetadres(sen): http://www.plantec.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoudswerken diverse wegen - asfalt 2022 Referentienummer: Zuienkerke-2501w-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233222
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Uitvoering van onderhoudswerken aan de Leeuwenstraat, Smisjestraat; Mareweg en Bommelstraat.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Zuienkerke
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat de onderhoudswerken aan diverse asfaltwegen in de Smisjestraat, Leeuwenstraat, Mareweg en Bommelstraat - voorbereidende werken - opbraak van bestaande verhardingen en lijnvormige elementen - algemeen droog grondverzet - aanleggen van een schraal betonfundering en steenslagfundering - aanleg van verharding in asfalt - leveren en plaatsen van trottoirbanden en kantstroken
II.2.7. Looptijd
55 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
uitbreiding mogelijk bij bijkomende werken
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bijzonder bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bijzonder bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-09 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-05-09
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeentehuis Zuienkerke, Kerkstraat 17, 8377 Zuienkerke
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Griffie van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-07