Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Heilig Hart Dienstverleningscentrum voor personen met verstandelijke beperkingen vzw
Postadres : Leernsesteenweg 53, BE- 9800 Deinze
Contactpersoon: Patricia Coussement
Tel: +32 93877711
Fax: +32 93877700
E-mail: patricia.coussement@dvcheilighart.be
Internetadres(sen): www.dvcheilighart.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=442619
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van vloer- en wandbekleding Referentienummer: DVC Heilig Hart-2022-001-VLOER-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45430000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Leveren en plaatsen van vloer- en wandbekleding
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Leveren en plaatsen van vloerbekleding II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
II.2.4. Beschrijving
zie opdrachtdocumenten
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-06-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2026-05-31
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Leveren en plaatsen van wandbekleding II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
II.2.4. Beschrijving
zie opdrachtdocumenten
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-06-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2026-05-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie opdrachtdocumenten
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie opdrachtdocumenten
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-27 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Gent, BE- 9000 Gent
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van Gent, BE- 9000 Gent
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van Gent, BE- 9000 Gent
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-05