Samenaankoop Azo Vzw

"LOON- EN WEDDEADMINISTRATIE DOOR EEN ERKEND SOCIAAL SECRETARIAAT MET BEHULP VAN CLOUD GEBASEERDE SOFTWARE OPLOSSING



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Samenaankoop AZO VZW
Postadres :  Lammekensknokstraat 68, BE- 8770  Ingelmunster
Contactpersoon:  De heer Frederique Vandenbussche
Tel:   +32 498862737
E-mail:   frederique@azoprojects.be
Internetadres(sen):   www.samenaankoopazo.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
"LOON- EN WEDDEADMINISTRATIE DOOR EEN ERKEND SOCIAAL SECRETARIAAT MET BEHULP VAN CLOUD GEBASEERDE SOFTWARE OPLOSSING  
Referentienummer:   2022/002 AZO Sociaal Secretariaat
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  79211110
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   De deelnemende entiteiten
II.2.4. Beschrijving
Deze raamovereenkomst heeft als voorwerp diensten voor loon- en weddeadministratie door een erkend sociaal secretariaat volgens de in België geldende wetgeving terzake en aan de hand van een cloud gebaseerd software oplossing.   De raamovereenkomst heeft betrekking op verlening van diensten voor loon- en weddeadministratie onder de paritair comités (en sub comités):   PC319 Paritair Comité voor de opvoedings- en huisvestingsinrichtingen en - diensten   PC327 Paritair Comité voor de beschutte werkplaatsen, de sociale werkplaatsen en de maatwerkbedrijven   PC330 Paritair Comité voor de gezondheidsinrichtingen en -diensten   PC331 Paritair Comité voor de Vlaamse welzijns- en gezondheidssector   In toepassing van de Wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten en het KB van 18 april 2017 plaatsing overheidsopdrachten, treedt AZO Samenaankoop vzw op als aankoopcentrale in de zin van artikel 47 Wet van 17 juni 2016 inzake Overheidsopdrachten voor de leden van Samenaankoop AZO vzw in die zin dat ze overheidsopdrachten of raamovereenkomsten met betrekking tot werken, leveringen of diensten plaatst die bestemd zijn voor aanbestedende overheden, overheidsbedrijven of aanbestedende entiteiten.   De entiteiten die deelnemen aan deze opdracht vindt U in bijlage. Deze leden hebben de intentie aangegeven mogelijks deel te nemen aan de groepsaankoop. Mochten bepaalde leden niet deelnemen aan het gegunde raamcontract, of mochten de verwachte volumes niet gehaald worden, dan kan VZW Samenaankoop AZO hiervoor bijgevolg geenszins aansprakelijk gesteld worden. Er kan dan ook geen enkele garantie gegeven worden op afnames.   De totale raming van deze opdracht bedraagt 4.000.000 euro exclusief btw voor een periode van vier jaar (4 maal verlengbaar met 1 jaar). De raming is gebaseerd op vorige afnames. De geraamde jaaromzet is louter indicatief. De bedragen kunnen groter of kleiner zijn zonder dat de opdrachtnemer daarom gemachtigd is de voorwaarden van het contract te wijzigen of enige schadevergoeding te eisen.   Teneinde deze kwalitatieve werking te kunnen vrijwaren zal de opdrachtnemer een administratieve bijdrage leveren aan VZW Samenaankoop AZO ten belope van 3 % van de gerealiseerde omzet.   Door deelname aan deze groepsaankoop bespaart de opdrachtnemer heel wat werk en geld en is hij verzekerd van een grotere omzet.   Het is dan ook niet toegestaan deze bijdrage apart aan de leden door te rekenen.   Ten laatste 15 dagen na het einde van elk kwartaal vanaf het begin van de uitvoering van de opdracht maakt de opdrachtnemer een overzicht van de gerealiseerde omzet. In dit rapport dient minimaal te staan: naam van het lid, beschrijving afgenomen product, detailomschrijving afgenomen product, eenheden, prijs per eenheid, totaal per product, totale omzet per lid, totale omzet van alle leden samen.   Dit overzicht zal op digitale wijze worden verstrekt aan francis@azoprojects.be en aan frederique@azoprojects.be. AZO zal op basis van deze gegevens en een controle van de bestellingen door de leden een factuur opmaken. Indien dit kwartaalrapport niet tijdig of onvolledig wordt bezorgd, of de factuur niet tijdig wordt betaald, zal de aanbestedende overheid een boete opleggen van 500 EUR per overtreding.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de klantenportefeuille tijdens het laatste fiscale boekjaar
Eventuele minimumeisen:
1. - Voor PC319; PC327; PC330: 1 referentieklant met minder dan 200 medewerkers + 1
referentieklant met meer dan 200 medewerkers
- Voor PC 331: 1 referentieklant met minder dan 50 medewerkers + 1
referentieklant met meer dan 50 medewerkers
Bewijs hiervan wordt aangeleverd door een overzicht met naam van de organisatie, contactpersoon binnen de organisatie inclusief contactgegevens, en aantal medewerkers. Het overzicht is getekend door een verantwoordelijke van de organisatie.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De cloudoplossing van de inschrijver is gebruiksvriendelijk, up to date en aangepast aan de noden van de deelnemende entiteiten. De inschrijver verschaft een document op eer waarin hij verklaart over deze opties te beschikken.Deze minimumeisen zullen gecontroleerd worden tijdens de presentatie (zie verder in dit bestek).

Eventuele minimumeisen:
1. De basis payroll software module moet geïntegreerd uitbreidbaar zijn met minimum:
(1)Beschikbaarheid van een ESS applicatie. Deze is beschikbaar via PC, Tablet, App op smartphone. (2) Een documentgenerator module met vooraf gedefinieerde contracten en addenda. (3) De mogelijkheid tot het activeren van een digitaal ondertekenen functionaliteit van de in de document generator gegenereerde documenten, en dit via de door de overheid erkende systemen zoals Itsme,. (4) Opleidingsmodule voor beheer van verplichte opleidingen


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-05-02  08:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-07-31
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-05-02
Plaatselijke tijd:   08:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
rechtbank van eerste aanleg West-Vlaanderen, afdeling Kortrijk
Burgemeester Nolfstraat 10 a,  BE- 8500  Kortrijk

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-01

Annonces similaires du BDA :