Go! Onderwijs Van De Vlaamse Gemeenschap

Uitnodiging tot indienen offerte - LEDEGEM - huur tijdelijke huisvesting - Methodeschool Bloei - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap
Postadres :  Willebroekkaai 36, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  De heer Philip De Smet
Tel:   +32 27909415
Fax:   +32 27909201
E-mail:   philip.de.smet@g-o.be
Internetadres(sen):   www.g-o.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - LEDEGEM - huur tijdelijke huisvesting - Methodeschool Bloei - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   GO/14002/26003001/2022/5304/LVM
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45223800
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
Voornaamste plaats van uitvoering:   Domein GO! - LEDEGEM BLOEI, 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
De aanbestedende overheid heeft nood aan extra tijdelijke schoolinfrastructuur, om tegemoet te komen aan capaciteitstekorten in haar schoolomgeving. Aan de hand van deze schoolinfrastructuur (verder “functies” genoemd) wil de aanbestedende overheid in deze tijdelijke en flexibele infrastructuur voorzien. Deze functies moeten geleverd en gemonteerd worden op het schooldomein gelegen in de Kortwagenstraat 2 te Ledegem. Volgende functies moeten worden gemonteerd en zullen gehuurd worden:   1° Refter   2° Keuken   3° Kleuterturnzaal + speelzaal   4° Secretariaat + directie   5° Klaslokalen   6° Berging   7° Leraarskamer + archief   8° sanitair   De functies moet snel leverbaar en flexibel aanpasbaar zijn en een aangename en veilige leer- en werkomgeving zijn. De aanbestedende overheid zal deze functies huren voor een initiële periode van 30 maanden. Deze periode is eenmalig verlengbaar met nogmaals maximum 36 maanden. De aanbestedende overheid voorziet in een eventueel langere looptijd dan 4 jaar omwille van de zwaarwegende bouwkost en omwille van de langere afschrijvingstermijn van de functies. Bovendien is het mogelijk dat de tijdelijke infrastructuur gedurende een langere periode aanwezig moet zijn dan initieel voorzien. Omwille van het belang van de continuïteit van het onderwijs, is het dan ook belangrijk, indien nodig voor een langere periode over de tijdelijke infrastructuur te kunnen beschikken. Na afloop van de huurperiode moet de opdrachtnemer de functies tevens demonteren en verwijderen.   Deze opdracht is een opdracht voor werken in de zin art. 2, 18° van de Wet inzake overheidsopdrachten van 17 juni 2016.  
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj):   2022-08-18
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Beoordeling van de minimumvoorwaarden van de financiële en economische draagkracht van de inschrijvers.
Eventuele minimumeisen:
1. Voor de beoordeling van de minimumvoorwaarden van de financiële en economische draagkracht van de inschrijvers, volstaat het bewijs dat geleverd wordt krachtens de wetgeving betreffende de erkenning van opdrachtnemers van werken.
Het bestuur behoudt zich het recht voor om bijkomende financiële informatie op te vragen ter evaluatie van dit selectiecriterium.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. .

Eventuele minimumeisen:
1. - De inschrijver plaatste reeds voor minstens drie verschillende klanten tijdelijke functies, waarbij de waarde van de plaatsing en het eventuele verhuren/verkopen van de functies minstens EUR 300.000 bedraagt per klant.
De inschrijver bewijst zijn technische en beroepsbekwaamheid aan de hand van:
- Een lijst van de voornaamste referenties, die gedurende de afgelopen periode van maximaal 5 jaar werden verricht, vergezeld van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot het resultaat als met betrekking tot de wijze van uitvoering.
• Erkenning aannemer
Voor deze werken is er een passende erkenning vereist in de zin van de Wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van de opdrachtnemers van werken.
De aanbestedende overheid is van oordeel dat de vereiste erkenning is:
- Categorie: D / Ondercategorie: 1-29 ifv aangeboden constructiewijze
- Klasse: 3 - De opgegeven vereiste erkenningsklasse geldt ten indicatieve titel.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-04-20  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-08-18


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Een plaatsbezoek is verplicht en moet plaatsvinden ten laatste 5 kalenderdagen voor opening van de offertes.De ondernemer maakt een afspraak met de coördinator infrastructuur van de scholengroep, Kristof Morlion.E-mail: kristof.morlion@sgr26.be Tel. 051 26 75 83 GSM: 0473 79 64 01Het attest van plaatsbezoek is toegevoegd als bijlage aan dit bestek. Het ontbreken van het attest van plaatsbezoek is een substantiële onregelmatigheid.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-01

Annonces similaires du BDA :