Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Planning en Coördinatie
Postadres : Koning Albert II-laan 20 bus 4, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Anneleen De Smedt
E-mail: aanbesteding.contracten.awv@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440219
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440219
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Levering, plaatsing en onderhoud van Hoppinzuilen Referentienummer: PCO-PCO/TOP/2022/1-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233293
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De aankoopcentrale heeft als voorwerp de levering, plaatsing en het onderhouden van Hoppinzuilen op Hoppinpunten, inclusief de opmaak en het plaatsen/aanbrengen van kaarten, informatie en iconen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-04-01
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Naar aanleiding van de infosessie dd. 29/03 jl. worden 2 bijkomende documenten gepubliceerd:
1/ verslag van de infosessie
2/ presentatie van de infosessie als bijlage bij het verslag