Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres : Corneel Heymanslaan 10 , BE- 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Sophie Sieben
Tel: +32 93320080
E-mail: sophie.sieben@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren van een dynamische bodyweight support robot met bijhorend onderhoudscontract Referentienummer: D34210305/MPMO/JDS/SSI
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 33100000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Dienst revalidatie, oefenzaal op -1/K7
II.2.4. Beschrijving
Het UZ Gent wenst een toestel aan te kopen om patiënten met loop- en balansproblemen te helpen in hun revalidatie. Het toestel biedt via een harnas ondersteuning aan de patiënt en heeft ook een valpreventiefunctie. Doordat de patiënt bij het vallen te allen tijde wordt opgevangen, wordt er ook een veilige en ergonomische werkomgeving voor de therapeut gecreëerd. De therapeut wordt fysiek ontlast waardoor de aandacht volledig uit kan gaan naar de behandeling . Een robotsysteem ter ondersteuning van de gangrevalidatie bij intensieve revalidatie is niet meer weg te denken uit een revalidatiecentrum. Door de implementatie van deze installatie zal het UZ Gent in staat zijn om verschillende patiëntengroepen sneller te laten starten met standing en gangrevalidatie, beiden een essentieel onderdeel van de revalidatie. Het UZ Gent hoopt hiermee de opname duur te verkorten en patiënten sneller te laten terugkeren naar huis en indien mogelijk naar de arbeidsmarkt via ons traject van arbeidsgerichte reïntegratie. Ook de weg naar de (aangepaste) sportwereld zal door het gebruik van het systeem versnellen.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-05-03
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. In het kader van de financiële draagkracht worden er geen specifieke bewijsstukken gevraagd.
Eventuele minimumeisen:
1. nvt
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. * Een lijst van de voornaamste leveringen waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 3 referenties van installaties van gelijkaardige toestellen in ziekenhuizen.
Gelieve de contactgegevens (naam + telefoon/mailadres) van de betrokken dienst bij de referenties of van een contactpersoon mee te geven.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-05-02 13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-29