Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Koksijde
Postadres : Zeelaan 303, BE- 8670 Koksijde
Contactpersoon: De heer Wesley Dorné
Tel: +32 58533030
Fax: +32 58533116
E-mail: wesley.dorne@koksijde.be
Internetadres(sen): www.koksijde.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Gemeentelijke werkplaatsen Oostduinkerke
Postadres : Farazijnstraat 33, BE- 8670 Koksijde
Contactpersoon: De heer Neal Baelen
Tel: +32 58533290
E-mail: neal.baelen@koksijde.be
Internetadres(sen): www.koksijde.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamcontract 4 jaar voor het leveren van schilder- en decoratiematerialen Referentienummer: 2022-043
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 44810000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Leveren van verf- en decoratiemateriaal II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE258
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentelijke werkplaatsen Oostduinkerke, Farazijnstraat 33 te 8670 Koksijde
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Leveren verven 1 II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE258
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentelijke werkplaatsen Oostduinkerke, Farazijnstraat 33 te 8670 Koksijde
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Leveren verven 2 II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE258
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentelijke werkplaatsen Oostduinkerke, Farazijnstraat 33 te 8670 Koksijde
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Leveren verven 3 II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE258
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentelijke werkplaatsen Oostduinkerke, Farazijnstraat 33 te 8670 Koksijde
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. Nodige attesten verzekeringsmaatschappij.
2. Bankverklaring of ingevuld attest.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bestuur gaat ervan uit dat alle goederen in onze magazijnen dienen geleverd te worden. Het is ook mogelijk dat de goederen op een werf dienen geleverd te worden. De aannemer garandeert minstens 2 keer per week te leveren. De aannemer deelt de tijdstippen en frequenties van leveringen mee.2. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.3. Zeer gedetailleerde beschrijvingen (eventueel met foto) / technische fiches van de te leveren producten, waarvan op verzoek van het bestuur de echtheid moet kunnen worden bevestigd. Hiermee bedoelen we geenszins een volledige catalogus, maar een duidelijke productgebonden omschrijving. Voorstellen die niet voldoen aan de gestelde minimumvereisten worden geweerd. Aan de hand van de meegestuurde documentatie kunnen we nagaan of het aanbod voldoet aan alle eisen.
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 2 keer per week zijn leveringen mogelijk.
2. Duidelijke lijst met alle gevraagde gegevens.
3. Duidelijke beschrijvingen van alle aangeboden posten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-26 13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-08-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-04-26
Plaatselijke tijd: 13:00
Adres: Dienst Technisch Bureau Koksijde
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-22