Universitair Ziekenhuis Brussel

Raamovereenkomst voor het ruimen en reinigen van septische putten, riolen en vetputten voor het UZ Brussel



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Universitair Ziekenhuis Brussel
Postadres :  Laarbeeklaan 101, BE- 1090  Brussel
Contactpersoon:  De heer Filip Redant
Tel:   +32 24763213
Fax:   +32 24775800
E-mail:   Filip.Redant@uzbrussel.be
Internetadres(sen):   www.uzbrussel.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Universitair Ziekenhuis Brussel
Postadres :  Laarbeeklaan 101, BE- 1090  Brussel
Contactpersoon:  De heer Filip Redant
Tel:   +32 24763213
Fax:   +32 24775800
E-mail:   Filip.Redant@uzbrussel.be
Internetadres(sen):   www.uzbrussel.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het ruimen en reinigen van septische putten, riolen en vetputten voor het UZ Brussel  
Referentienummer:   UZB/TD/22-3.2.02/A1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90460000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Universitair Ziekenhuis Brussel, Laarbeeklaan 101 te 1090 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het ruimen en reinigen van septische putten, riolen en vetputten voor het UZ Brussel  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.* Attest van in orde zijn met de betaling van de BTW.* Attest van in orde zijn met de betaling van de belastingen.* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver(aannemer):o Niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;o Geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening ofgerechtelijk akkoord aanhangig is tegen hem;o Niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.* In het geval van een tijdelijke vereniging: alle stukken die het bestuur een duidelijk zichtgeven op de statuten van de vennootschap, de gegevens van de verschillende partijen, desamenwerkingsovereenkomst en afspraken tussen de partijen en de rol van de verschillendepartijen binnen de tijdelijke handelsvereniging in het kader van de opdracht.* Bewijs van handtekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de offerte.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Zie opdrachtdocument.
Eventuele minimumeisen:
1. Zie opdrachtdocument.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Zie opdrachtdocument.

Eventuele minimumeisen:
1. Zie opdrachtdocument.
Vereiste erkenning: Bewijs van erkenning als ophaler van de betrokken afvalstoffen.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-04-26  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-10-23
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-04-26
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   UZ Brussel - Technische Dienst – Elektronische opening

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel - Gebouw Montesquieu
Quatre Brasstraat 13,  BE- 1000  BRUSSEL

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-21

Annonces similaires du BDA :