Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Wommelgem
Postadres : Kaakstraat 2, BE- 2160 Wommelgem
Contactpersoon: Mevrouw Nathalie Van Tassel
Tel: +32 33555050
E-mail: mow@wommelgem.be
Internetadres(sen): www.wommelgem.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren, plaatsen, onderhouden en exploiteren van publicitaire schuilhuisjes en borden - Periode 2023 - 2037 Referentienummer: 2021/3P/1175
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 79341000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeente Wommelgem - Verschillende locaties zoals opgenomen in de inventaris
II.2.4. Beschrijving
In het kader van een optimale inrichting van het openbaar domein en het bevorderen van het gebruik van het openbaar vervoer, wenst de gemeente Wommelgem een nieuwe opdracht voor straatmeubilair. Toelichting: In het kader van een optimale inrichting van het openbaar domein en het bevorderen van het gebruik van het openbaar vervoer, wenst de gemeente Wommelgem een nieuwe opdracht voor straatmeubilair (schuilhuisjes en borden) uit te schrijven. In ruil voor het exclusieve recht om publiciteit te voeren op de publicitaire schuilhuisjes en publicitaire borden vraagt de gemeente in de nieuwe overeenkomst met de publiciteitsfirma een jaarlijkse forfaitaire vergoeding, jaarlijks te indexeren op basis van de consumptieprijs-index.
II.2.7. Looptijd
180 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017 en Bijlage B van onderhavige selectieleidraad3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Geldigheid op moment van inschrijving
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De beschrijving van het materiaal en de kwalificatie van het personeel dat zal worden ingezet voor de plaatsing en nazorg van het straatmeubilair gedurende de looptijd van de overeenkomst, alsook de frequentie van deze nazorg.2. Een lijst van gelijkaardige projecten, waaruit moet blijken dat de inschrijver de logistiek en nazorg beheerst op een minstens vergelijkbare schaalgrootte, uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar met vermelding van bedrag, datum en de naam van het aanbestedende bestuur, contactpersoon en telefoonnummer
Eventuele minimumeisen:
2. minimaal 3 relevante referenties betreffende gelijkaardige opdrachten
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-20 09:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-05-03
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Burgerlijke rechtbank
Bolivarplaats 20 bus 1, BE- 2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-18