Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Grimbergen
Postadres : Prinsenstraat 3, BE- 1850 Grimbergen
Contactpersoon: Mevrouw Kim Van Bellingen
Tel: +32 22601245
Fax: +32 22701266
E-mail: kim.vanbellingen@grimbergen.be
Internetadres(sen): www.grimbergen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Ter beschikking stellen van 4 doelgroepwerknemers + 1 monitor via sociale tewerkstelling voor het groenonderhoud van cluster 1853 voor de periode 01/05/2022 - 30/04/2023 (inclusief mogelijkheid tot verlenging tot 31/03/2024) Referentienummer: 2021/899
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 77310000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: 1853 Strombeek
II.2.4. Beschrijving
De opdrachtnemer dient in te staan voor het opleiden van arbeiders op het werkterrein van de gemeente en alzo een gedeelte van de groenvoorziening, onderhoud en openbare netheid op het openbaar domein opnemen: • Doelpubliek: mensen met een lange afstand tot de arbeidsmarkt; • De dienstverlening beperkt zich tot het openbaar domein van de gemeente Grimbergen. De opdrachtnemer voert in het kader van de gemeentelijke dienstverlening diensten uit voor de gemeente Grimbergen: de diensten hebben een openbaar doel en verbeteren de sociale cohesie. De doelgroepwerknemers wordt hulp op maat geboden en de te verstrekken diensten bevorderen de integratie in de maatschappij. Door het aanbieden van werk aan maatschappelijk kwetsbare personen wordt sociale vereenzaming preventief bestreden en de integratie in de maatschappij vergemakkelijkt. De opdrachtnemer staat in voor de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers die nodig is voor het uitvoeren van de taken.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht kan 1 maal stilzwijgend verlengd worden voor de periode 1/05/2023 tot 31/03/2024.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's
Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Lijst van het beschikbare materiaal dat ingezet zal worden ter uitvoering van de opdracht of het engagement van de inschrijver om ervoor te zorgen dat deze bij de start van de opdracht zal voldoen aan de minimumeisen van dit gesteld selectiecriterium.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum benodigd materiaal voor de uitvoering van deze opdracht:
2 x bosmaaier (draad/mes)
2 x haagschaar
2 x bladblazer
2 x kettingzaag (max 40 cm)
2 x zelf trekkende grasmaaier
Bij voorkeur 1 x tractor met opvang of 2 x zitmaaier met opvang bv. type Walker
De inschrijver voegt bewijsstukken toe aan zijn offerte waaruit blijkt dat deze de nodige materialen ter beschikking heeft of hij voegt een ondertekende verklaring toe aan zijn inschrijving waarin deze zich engageert om het nodige materiaal ter beschikking te hebben van bij de aanvatting van deze opdracht.
III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-19 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-08-17
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-04-19
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: Gemeente Grimbergen, Prinsenstraat 3 te 1850 Grimbergen
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Gemeente Grimbergen
Prinsenstraat 3, BE- 1850 Grimbergen
Tel: +32 22601211
Fax: +32 22701266
E-mail: gemeentebestuur@grimbergen.be
Internetadres(sen): www.grimbergen.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-17