Gemeente Wetteren

Aanleg en herstel van voetpaden op het grondgebied van Wetteren voor dienstjaren 2022 t.e.m. 2025



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Wetteren
Postadres :  Rode Heuvel 1, BE- 9230  Wetteren
Contactpersoon:  Lieven Goes
Tel:   +32 93690050
E-mail:   aankoop@wetteren.be
Internetadres(sen):   http://www.wetteren.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440541


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aanleg en herstel van voetpaden op het grondgebied van Wetteren voor dienstjaren 2022 t.e.m. 2025  
Referentienummer:   Wetteren-2021-036/3P-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45233253
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Aanleg en herstel van voetpaden op het grondgebied van Wetteren voor dienstjaren 2022 t.e.m. 2025
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE232
Voornaamste plaats van uitvoering:   Grondgebied gemeente Wetteren
II.2.4. Beschrijving
Aanleg en herstel van voetpaden op het grondgebied van Wetteren voor dienstjaren 2022 t.e.m. 2025  
II.2.7. Looptijd
44   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Zie paragraaf II.10 van het bestek nr. 2021-036/3P  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie bestek nr. 2021-036/3P

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek nr. 2021-036/3P

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-04-12  09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Zie bestek nr. 2021-036/3P

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?page=index&lang=nl

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zie artikels 23 en 24 van de Wet van 17 juni 2013 betreffende demotivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen endiensten en concessies (en latere wijzigingen).De berekening van deze termijnen gebeurt in kalenderdagen (art. 68 Wet Rechtsbescherming):- de vernietigingsvordering: binnen 60 dagen.- de schorsingsvordering: binnen 15 dagen of 10 dagen (bij gebruik van de bekendmaking van vrijwillige transparantie ex ante).Deze termijn geldt ongeacht of er een wachttermijn toepasselijk is of niet.- de schadevergoedingsvordering: binnen vijf jaar.- de vordering tot onverbindendverklaring: hetzij binnen 30 dagen daags na ofwel de bekendmaking van gesloten opdracht(aankondiging van gegunde opdracht) indien er geen voorafgaande bekendmaking is gebeurd en de verantwoording daarvan indeze bekendmaking is opgenomen, ofwel de kennisgeving aan de betrokken kandidaten en inschrijvers van het sluiten van deopdracht, samen met de gemotiveerde beslissing die op hen betrekking heeft. Hetzij binnen zes maanden daags na het sluitenvan de opdracht, wanneer de overheid de voorgaande termijn van 30 dagen niet respecteert.- de vordering tot alternatieve sancties: binnen zes maanden.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?page=index&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-18

Annonces similaires du BDA :