Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : cvba Nieuw Sint-Truiden
Postadres : Gorsemweg 53, BE- 3800 Sint-Truiden
Contactpersoon: De heer Koen Hamonts
Tel: +32 11683379
Fax: +32 11674310
E-mail: koen.hamonts@nst.be
Internetadres(sen): www.nst.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamcontract vervangen van keukens - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: Raamcontract keukens_2022
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45421151
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Patrimonium cv Nieuw Sint-Truiden (Sint-Truiden, Gingelom en Nieuwerkerken)
II.2.4. Beschrijving
Het onderwerp van deze opdracht bestaat erin om een raamcontract af te sluiten voor het vervangen van keukens binnen het bestaande patrimonium van cv Nieuw Sint-Truiden. Cv Nieuw Sint-Truiden is een sociale huisvestingsmaatschappij met +/- 1600 woningen, deze woningen/appartementen zijn gelegen in Sint-Truiden, Gingelom en Nieuwerkerken. Het doel van deze algemene offerteaanvraag is het aanstellen van 1 aannemer voor het afbreken van bestaande keuken alsook voor het leveren en plaatsen van nieuwe keukens binnen ons patrimonium (in zowel bewoonde als leegstaande woningen/appartementen) en dit na goedkeuring per opdracht. Als we naar de voorbije 4 jaar kijken is het aantal per jaar te vervangen keukens maximaal 42 stuks geweest. Via het raamcontract kan de aanbestedende overheid beroep doen op een aannemer op basis van deelopdrachten en inspelend op de behoefte van cv Nieuw Sint-Truiden (op afroep). Het is niet steeds zo dat de volledige keukens vervangen moeten worden. De opdrachtgever kan steeds een onderdelen of verschillende onderdelen van de keuken laten vervangen door de inschrijver. Om dit te kunnen uitvoeren op korte termijn zal de inschrijver een stock moeten aanleggen zodat deze herstellingen vlug kunnen uitgevoerd worden. De opdrachtgever heeft het recht om een andere aannemer aan te duiden om specifieke opdrachten uit te voeren; dit geldt in het bijzonder wanneer de gewenste termijn voor een deelopdracht niet kan behaald of gegarandeerd kan worden.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.
Eventuele minimumeisen:
1. minimum 5 referenties
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-19 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-07-18
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
bevoegde rechtbanken, BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-15