Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Planning en Coördinatie
Postadres : Koning Albert II-laan 20 bus 4, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Anneleen De Smedt
E-mail: aanbesteding.contracten.awv@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440219
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440219
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Levering, plaatsing en onderhoud van Hoppinzuilen Referentienummer: PCO-PCO/TOP/2022/1-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233293
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De aankoopcentrale heeft als voorwerp de levering, plaatsing en het onderhouden van Hoppinzuilen op Hoppinpunten, inclusief de opmaak en het plaatsen/aanbrengen van kaarten, informatie en iconen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
De omvang van de opdracht bestaat uit de volgende deelopdrachten die de deelnemende entiteiten kunnen plaatsen: ● De deelopdracht “Leveringen en werken” De opdracht omvat hoofdzakelijk: o leveren van analoge grote zuil; o plaatsen van analoge grote zuil; o demonteren van analoge grote zuil; o opbreken van analoge grote zuil; o leveren van analoge mini zuil; o plaatsen van analoge mini zuil; o demonteren van analoge mini zuil; o opbreken van analoge mini zuil; o leveren en plaatsen van wegwijzer (bord en steun); o demonteren van wegwijzer; o opbreken van wegwijzer; o opmaak en plaatsing van informatieposter, opmaak en aanbrengen van informatie bestickering; o uitvoeren van aanpassingen aan de zuil, informatieposter of informatie bestickering; o het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode; o werfsignalisatie; o het verwijderen van alle afval dat afkomstig is van de uitgevoerde werken volgens de bepalingen van dit bestek. Het onderhoud tijdens de waarborgperiode maakt eveneens deel uit van deze deelopdracht en wordt niet afzonderlijk vergoed. Dit onderhoud vangt aan op de datum van de voorlopige oplevering van de betrokken bestelling en eindigt op datum van de definitieve oplevering. Het onderhoud tijdens de waarborgperiode geschiedt overeenkomstig de voorschriften van de deelopdracht “onderhoud na de waarborgperiode”. ● De deelopdracht “onderhoud na waarborgperiode” Deze opdracht vangt aan op de datum van de definitieve oplevering van iedere bestelling. Ter bevestiging ervan wordt een afzonderlijke bestelbrief afgeleverd door de deelnemende entiteit. De deelnemende entiteiten houden zich het recht voor de opdracht “onderhoud na waarborgperiode” niet te bestellen. In dit geval kan de opdrachtnemer geen enkel recht op enige vergoeding doen gelden.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-20 13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-04-20
Plaatselijke tijd: 13:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-15