Mobiliteit En Openbare Werken, Agentschap Wegen En Verkeer, Afdeling Planning En Coördinatie

Levering, plaatsing en onderhoud van Hoppinzuilen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Planning en Coördinatie
Postadres :  Koning Albert II-laan 20 bus 4, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Anneleen De Smedt
E-mail:   aanbesteding.contracten.awv@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen):   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440219  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440219


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering, plaatsing en onderhoud van Hoppinzuilen  
Referentienummer:   PCO-PCO/TOP/2022/1-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45233293
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De aankoopcentrale heeft als voorwerp de levering, plaatsing en het onderhouden van Hoppinzuilen op Hoppinpunten, inclusief de opmaak en het plaatsen/aanbrengen van kaarten, informatie en iconen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE23
Voornaamste plaats van uitvoering:   Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
De omvang van de opdracht bestaat uit de volgende deelopdrachten die de deelnemende entiteiten kunnen plaatsen:   ● De deelopdracht “Leveringen en werken”   De opdracht omvat hoofdzakelijk:   o leveren van analoge grote zuil;   o plaatsen van analoge grote zuil;   o demonteren van analoge grote zuil;   o opbreken van analoge grote zuil;   o leveren van analoge mini zuil;   o plaatsen van analoge mini zuil;   o demonteren van analoge mini zuil;   o opbreken van analoge mini zuil;   o leveren en plaatsen van wegwijzer (bord en steun);   o demonteren van wegwijzer;   o opbreken van wegwijzer;   o opmaak en plaatsing van informatieposter, opmaak en aanbrengen van informatie bestickering;   o uitvoeren van aanpassingen aan de zuil, informatieposter of informatie bestickering;   o het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode;   o werfsignalisatie;   o het verwijderen van alle afval dat afkomstig is van de uitgevoerde werken volgens de bepalingen van dit bestek.   Het onderhoud tijdens de waarborgperiode maakt eveneens deel uit van deze deelopdracht en wordt niet afzonderlijk vergoed. Dit onderhoud vangt aan op de datum van de voorlopige oplevering van de betrokken bestelling en eindigt op datum van de definitieve oplevering. Het onderhoud tijdens de waarborgperiode geschiedt overeenkomstig de voorschriften van de deelopdracht “onderhoud na de waarborgperiode”.   ● De deelopdracht “onderhoud na waarborgperiode”   Deze opdracht vangt aan op de datum van de definitieve oplevering van iedere bestelling. Ter bevestiging ervan wordt een afzonderlijke bestelbrief afgeleverd door de deelnemende entiteit. De deelnemende entiteiten houden zich het recht voor de opdracht “onderhoud na waarborgperiode” niet te bestellen. In dit geval kan de opdrachtnemer geen enkel recht op enige vergoeding doen gelden.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek

Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: C


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-04-20  13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-04-20
Plaatselijke tijd:   13:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-15

Annonces similaires du BDA :