Hulpverleningszone Brandweer Westhoek

Raamovereenkomst voor het leveren van ademluchttoestellen en toebehoren



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Hulpverleningszone Brandweer Westhoek
Postadres :  Zeelaan 37, BE- 8670  Koksijde
Contactpersoon:  De heer David Vanden Eynde
Tel:   +32 58603900
E-mail:   david.vandeneynde@brandweerwesthoek.be
Internetadres(sen):   www.brandweerwesthoek.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van ademluchttoestellen en toebehoren  
Referentienummer:   AD / 320 / 2022 /019
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  35111100
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE258
Voornaamste plaats van uitvoering:   Centraal Magazijn, Nijverheidsstraat 6 - poort 10 te 8630 Veurne
II.2.4. Beschrijving
In het kader van de uitbreiding of vervanging van de huidige ademluchttoestellen die gebruikt worden bij de brandweerinterventies wenst Brandweer Westhoek een raamovereenkomst af te sluiten voor de aankoop van ademhalingsbeschermingstoestellen met bijhorende composiet ademluchtflessen, de maskers en toebehoren. Alsook de nodige wisselstukken en toebehoren voor het onderhouden en reinigen van de toestellen en toebehoren.   Naast de producten/artikelen vermeld in de Inventaris moet de inschrijver een catalogus en prijslijst aanbieden waaruit de aanbestedende overheid en de klanten kunnen bestellen.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-07-04
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De Inschrijver realiseerde de laatste 3 beschikbare boekjaren een omzet van minimum 1.000.000,00 EUR per jaar in het domein dat relevant is voor het voorwerp van deze opdracht.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.

Eventuele minimumeisen:
1. De Inschrijver beschikt over minimum 3 referenties in België inzake vergelijkbare opdrachten, gerealiseerd gedurende de laatste 3 jaar, voor een minimum opdrachtwaarde van 200.000,00 euro incl. BTW per referentie.
Onder vergelijkbare opdrachten wordt verstaan, de levering van ademluchttoestellen en toebehoren.
- identificatie van de referentie: naam, plaats, opdrachtbedrag, contactpersoon en contactgegevens.
2. De Inschrijver dient hiertoe volgende bewijsdocumenten voor te leggen:
- Voornoemd certificaat of gelijkwaardig


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-05-03  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-08-01
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-05-03
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Administrieve zetel, Zeelaan 37

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Brandweer Westhoek (aanbestedende overheid) treedt op als aankoopcentrale in de zin van artikel 2, 6° van de Wet Overheids-opdrachten voor onderstaande Vlaamse Hulpverleningszones hierna genoemd ‘klanten’: Brandweer Westhoek staat in voor de plaatsing, de gunning en de sluiting van deze raamovereenkomst (voor zichzelf en in naam en voor rekening van de klanten). Overeenkomstig artikel 47§2 Wet Overheidsopdrachten zijn klanten die een beroep doen op deze raamovereenkomst vrijgesteld van de verplichting om zelf een plaatsingsprocedure te voeren.Inschrijvers zijn gehouden om prestaties te verrichten voor de klanten, wanneer zij daarom verzoeken, onder de voorwaarden van dit bestek en hun offerte.De klanten beslissen autonoom of zij toetreden tot de raamovereenkomst. Klanten treden toe via de aankoopcentrale en kunnen vanaf dan deelopdrachten/bestellingen gunnen aan de opdrachtnemer.Middels de gunning van een deelopdracht/bestelling sluit de klant een overeenkomst rechtstreeks met de opdrachtnemer. De klant ziet toe op de uitvoering van de deelopdracht, in eigen naam en voor eigen rekening. Brandweer Westhoek is niet aansprakelijk voor een gebeurlijk gebrekkige uitvoering van de deelopdrachten/ bestellingen, noch langs de zijde van de klant als langs de zijde van de opdrachtnemer.De klant is aldus als enige verantwoordelijk voor de betaling van de opdrachtnemer binnen elke deelopdracht. Brandweer Westhoek is niet aansprakelijk voor achterstallige betalingen of vervallen intresten die de klanten verschuldigd zijn in het kader van de uitvoering van een deelopdracht.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg
Peter Benoitlaan 2,  BE- 8630  Veurne
Tel:   +32 58296318

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-09

Annonces similaires du BDA :