Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Antwerpen
Postadres : Grote Markt 1, BE- 2000 Antwerpen
Contactpersoon: Christel Tijms
Tel: +32 33384610
E-mail: christel.tijms@antwerpen.be
Internetadres(sen): https://www.antwerpen.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=439985
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Heraanleg Rubenstuin Referentienummer: Antwerpen-GAC_2021_01768-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45112500
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft de realisatie van een nieuwe baroktuin die beter aansluit bij de vroeg 17de eeuwse leefwereld van Rubens.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Wapper 9-11, Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
De heraanleg van de Rubenstuin bestaat uit: het verwijderen van de bestaande beplanting en bestaande tuinelementen; het nivelleren van het terrein; het plaatsen van paden in halfverharding; het heraanleggen van de kasseien in de binnenkoer; het creëren van een loofgang en arcades (op stalen constructies) en weelderige plantenperken met tuinpoortjes (houten constructies); het planten van nieuwe bomen, struiken, heesters, planten, bloemen, kruiden; het bouwen van een fontein, irrigatievoorzieningen, riolering en het aanbrengen van subtiele verlichting. het afbreken van de bestaande bordes maakt ook deel uit van de opdracht.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-10-03
Einde (dd/mm/jjjj): 2026-11-05
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-19 09:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-05-16
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-11