Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Mechelen
Postadres : Grote Markt 21, BE- 2800 Mechelen
Contactpersoon: Mevrouw Ann Vandeurzen
Tel: +32 15292464
E-mail: ann.vandeurzen@mechelen.be
Internetadres(sen): www.mechelen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht houdende het voorzien en uitbaten van laadinfra en een energiebeheersysteem Parking Keerdok Referentienummer: 2022-OO-931
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 65400000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
II.2.4. Beschrijving
In het kader van het Interreg NSR Access project zoekt de stad Mechelen een partner voor de ontwikkeling en uitbating van laadinfrastructuur in de nieuwbouw Parking Keerdok. De stad Mechelen beschikt vanaf oplevering van het parkeergebouw Eandistip voor het parkinggedeelte over een erfpacht van 27 jaar. Er wordt een huurovereenkomst met een aparte uitbater voor het parkeergedeelte (Parking Keerdok) afgesloten. De uitbater van het parkeergedeelte (Parking Keerdok) is op dit ogenblik nog niet gekend. Het parkeergedeelte wordt gegund in mei 2022. In deze huurovereenkomst worden werken voor en uitbating van laadinfrastructuur door een derde partij (kosteloos) mogelijk gemaakt. Het gebruik van een parkeerplaats met laadinfrastructuur is onderworpen aan de algemeen geldende parkeertarieven. zie bestek
II.2.7. Looptijd
180 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zie bestek
Eventuele minimumeisen:
1. zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zie bestek
Eventuele minimumeisen:
1. zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-22 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-07-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-04-22
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37, BE- 1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-08