Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : vzw Kinderdagverbljf Lentetuiltje
Postadres : Stationsstraat 37, BE- 1861 Wolvertem
Contactpersoon: Jan Buyens
Tel: +32 474622534
E-mail: jan50buyens@hotmail.com
Internetadres(sen): www.lentetuiltje.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=439196
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OPRICHTEN VAN EEN KINDERDAGVERBLIJF (BUILD) INBEGREPEN DE TECHNISCHE STUDIE TECHNIEKEN (ENGINEERING) EN SLOPEN VAN HET BESTAAND KINDERDAGVERBLIJF TE WOLVERTEM Referentienummer: Lentetuiltje-20.205-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45215221
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
OPRICHTEN VAN EEN KINDERDAGVERBLIJF (BUILD) INBEGREPEN DE TECHNISCHE STUDIE TECHNIEKEN (ENGINEERING) EN SLOPEN VAN HET BESTAAND KINDERDAGVERBLIJF TE WOLVERTEM - zie selectieleidraad punt 1.2.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Stationsstraat 37 1861 Wolvertem/Meise
II.2.4. Beschrijving
zie selectieleidraad
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-07-15
Einde (dd/mm/jjjj): 2023-08-01
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie selectieleidraad
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie selectieleidraad
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-06 17:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-04-25
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-07-15
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-04