Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Westerlo
Postadres : Boerenkrijglaan 61, BE- 2260 Westerlo
Contactpersoon: Thomas Verhoeven
Tel: +14 539148
E-mail: thomas.verhoeven@westerlo.be
Internetadres(sen): http://www.westerlo.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=439092
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Bestratingswerken 2022 – vernieuwen voet- en fietspaden Referentienummer: Westerlo-2022*008-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233120
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De fiets- en voetpaden op grondgebied Westerlo zijn regelmatig aan een grondig onderhoud en/of vernieuwing toe. Deze opdracht betreft bestratingswerken waarvan de uitvoering gespreid wordt over het dienstjaar 2022. De uitvoering beoogt hoofdzakelijk fiets- en voetpaden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: De opdracht betreft volgende straten: Prelaat Stalpaertlaan, Prelaat Verbraekenlaan, Prelaat Van der Achterlaan, Crilsplein en de binnenpaadjes van de wijk Trienenkant. Verder voorziet de opdracht ook de heraanleg van de nog niet vernieuwde delen van de voetpaden in De Merodedreef, de Boerenkrijglaan, het fietspad in Liesdonk en Heksenbrug, het aanleggen van het voetpad in Molenerf alsook enkele ongekende locaties volgens noodzaak.
II.2.4. Beschrijving
De fiets- en voetpaden op grondgebied Westerlo zijn regelmatig aan een grondig onderhoud en/of vernieuwing toe. Deze opdracht betreft bestratingswerken waarvan de uitvoering gespreid wordt over het dienstjaar 2022. De uitvoering beoogt hoofdzakelijk fiets- en voetpaden. De voetpaden en de opritten in de wijk Trienenkant op grondgebied Westerlo zijn aan vernieuwing toe. Dit betekent heel wat werk, waardoor de opdracht in fasen wordt uitgevoerd. De huidige opdracht behelst onder andere de laatste fase van Trienenkant. Het betreft volgende straten: Prelaat Stalpaertlaan, Prelaat Verbraekenlaan, Prelaat Van der Achterlaan, Crilsplein en de binnenpaadjes van de wijk Trienenkant. Verder voorziet de opdracht ook de heraanleg van de nog niet vernieuwde delen van de voetpaden in De Merodedreef, de Boerenkrijglaan, het fietspad in Liesdonk en Heksenbrug, het aanleggen van het voetpad in Molenerf alsook enkele ongekende locaties volgens noodzaak. De opdracht is geldig voor een periode van 12 maanden, geldig vanaf datum sluiting. De werken voor het gedeelte Trienenkant dienen ASAP, ten laatste 1 maanden na gunning, aangevangen te worden. De overige werken gebeuren steeds op afroep, volgens een uitvoeringstermijn die afgesproken wordt tussen opdrachtgever en -nemer bij afroep.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-01 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-07-30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes mogen alleen verstuurd worden via het e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 14 §7 van de wet van 17 juni 2016.Er dient opgemerkt te worden dat het versturen van een offerte per e-mail niet aan deze voorwaarden voldoet. Daarom wordt het niet toegestaan op deze wijze een offerte in te dienen.Door zijn offerte volledig of gedeeltelijk via elektronische middelen in te dienen, aanvaardt de inschrijver dat de gegevens die voortvloeien uit de werking van het ontvangstsysteem van zijn offerte worden geregistreerd.Enkel offertes die uiterlijk voor 1 april om 10.00 uur via de e-Tendering internetsite worden vestuurd, worden door de aanbestedende overheid aanvaard.Meer informatie kan u vinden op volgende website: http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer: +32 (0)2 740 80 00.De offerte kan niet ingediend worden op papier.Door het indienen van een offerte aanvaarden de inschrijvers onvoorwaardelijk de inhoud van het bestek en de bijhorende opdrachtdocumenten en de invulling van de plaatsingsprocedure zoals deze in het bestek beschreven is en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn.Indien een inschrijver in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende brief uiterlijk tien dagen vóór de limietdatum en het limietuur voor het indienen van de offertes bekend te maken aan de aanbestedende overheid met omschrijving van de reden.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-03