Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stadsbestuur Izegem
Postadres : Korenmarkt 10, BE- 8870 Izegem
Contactpersoon: Mevrouw Siska Vanhooren
Tel: +32 51337329
Fax: +32 51314867
E-mail: siska.vanhooren@izegem.be
Internetadres(sen): www.izegem.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : ARCHITECTENBUREAU MAARTEN DOBBELAERE BV BVBA
Postadres : Tweekapellenstraat 15, BE- 9050 Ledeberg(Gent)
Contactpersoon: De heer Maarten Dobbelaere
E-mail: info@maartendobbelaere.be
Internetadres(sen): www.maartendobbelaere.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Etiz gebouw restauratie schoorsteen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 3.2022.673/0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45454100
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE256
Voornaamste plaats van uitvoering: ETIZ, Prins Albertlaan 3 te 8870 Izegem
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze werken: Restauratie schoorsteen voormalige elektriciteitscentrale Etiz Toelichting: De werken omvatten restauratiewerken allerhande aan de schouw, demontage van de zendcabine en heropmetsen schouw incl. schouwkop naar authentiek model. De werken omvatten dus (niet limitatieve lijst) - Herstel gevelmetselwerk en voegwerk - Demonteren zendcabine - Plaatsen van zendcabine op de site - Opmetsen van de schouw naar authentieke hoogte incl. schouwkop - Ontsluitingswerken allerhande (rooster ikv. toegankelijkheid, verlichting, …)
II.2.7. Looptijd
110 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's2. Een bewijs van verzekering tegen arbeidsongevallen
Eventuele minimumeisen:
1. nihil
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht (opgeleverd in de laatste 5 jaar), dievergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd.Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer deopdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordteen eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van dewerken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of dewerken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijngebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan deaanbestedende overheid toegezonden.
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 2 referenties die qua omvang en inhoud gelijkaardige projecten betreft
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-29 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-09-25
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-28