Ag Stedelijk Onderwijs Antwerpen (ag So)

Raamovereenkomst voor het uitvoeren van duurzame glazenwasserijdiensten ten behoeve van AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO)
Postadres :  Frankrijklei 71-73, BE- 2000  Antwerpen
Contactpersoon:  Mevrouw Sandra Van Osta
Tel:   +32 485663642
E-mail:   aankoop@so.antwerpen.be
Internetadres(sen):   https://so.antwerpen.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van duurzame glazenwasserijdiensten ten behoeve van AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen  
Referentienummer:   AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (SO)-PPP0OK-1253/1022/SO2021-1-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90911000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het uitvoeren van resultaatsgerichte en duurzame glazenwasserijdiensten ten behoeve van de school-, administratieve en technische gebouwen van het Autonoom Gemeentebedrijf Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO).
Meer bepaald betreft de opdracht het reinigen van raampartijen, koepels/licht doorlatende constructies, balustrades, borstweringen, alle separatieglas, spiegelwanden, verluchtingsroosters, noodtrappen en buitenverlichtingselementen.
Deze raamovereenkomst wordt aan één dienstverlener (per perceel) gegund.
De opdracht is opgesplitst in 3 percelen:
Perceel 1 Gebouwen regio Noord (143 gebouwen)
Perceel 2 Gebouwen regio Midden (104 gebouwen)
Perceel 3 Gebouwen regio Zuid (117 gebouwen)
De adressen van de locaties zijn opgenomen in bijgevoegde detaillijst met de verschillende locaties (zie ‘bijlage I Detaillijst gebouwen AG SO’).
(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-23


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
In navolging van de vragen m.b.t. de prijsopgave van de hoogtewerkers en dus ook in navolging van de infovergadering werd beslist de inventarissen per perceel aan te passen en bijgevolg ook de bestektekst. Aangepaste documenten (inventaris per perceel en bestekdocument) alsook bijkomend document met vragen en antwoorden n.a.v. de infovergadering zullen worden opgeladen.

Annonces similaires du BDA :