Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres : Corneel Heymanslaan 10 , BE- 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Dorien De Wandel
Tel: +32 93329467
E-mail: dorien.dewandel@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Aankoopdienst, Ingang 75, Route 7515, 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II)
Postadres : Corneel Heymanslaan 10, BE- 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Annelot Vermeire
Tel: +32 93324768
Fax: +32 93323853
E-mail: annelot.vermeire@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van kantoorbenodigdheden, papierwaren en vouwdozen Referentienummer: D34200336/OP/AVE/DDW
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 30192000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Kantoorbenodigdheden II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Centraal Magazijn -1K12F, Corneel Heymanslaan 20 te 9000 Gent, +32 (0)9 332 43 14
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Papier II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Centraal Magazijn -1K12F, Corneel Heymanslaan 20 te 9000 Gent, +32 (0)9 332 43 14
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Vouwdozen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Centraal Magazijn -1K12F, Corneel Heymanslaan 20 te 9000 Gent, +32 (0)9 332 43 14
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Telemarc na opening van de offertes. * De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud t.o.v. openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:- niet in staat van faillissement verkeert;- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1, perceel 2: Verklaring betreffende de gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal:
- Voor perceel 1: EUR 600.000,00
- Voor perceel 2: EUR 400.000,00
Voor perceel 3 wordt geen gemiddelde totale jaaromzet gevraagd.
Als een inschrijver een offerte indient voor perceel 1 en 2, dan bedraagt de gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren minimaal EUR 1.000.000,00.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Per perceel waarvoor de inschrijver een offerte indient: minimum 2 referenties van een gelijkaardige opdracht.
Per referentie moet minimaal onderstaande info meegegeven worden:
- bedrag/hoeveelheden
- data
- instanties waarvoor ze bestemd waren
- de contactgegevens (naam + telefoon/mailadres) van de betrokken dienst bij de referenties of van een contactpersoon
- omschrijving van de geleverde goederen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-25 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-09-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-03-25
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Vergaderzaal Aankoopdienst - Ingang 75 - route 7515 - 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II), Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-22