Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Fluvius System Operator cv (Speciale Sectoren)
Postadres : Brusselsesteenweg 199, BE- 9090 MELLE
Contactpersoon: Sophie Verlent
Tel: +32 92634640
E-mail: sophie.verlent@fluvius.be
Internetadres(sen): www.fluvius.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van wallboxen voor bedrijfswagens Referentienummer: Fluvius-FLU21D031-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 31681500
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Dit aankoopdossier betreft het leveren en plaatsen van wallboxen voor elektrische bedrijfswagens, inclusief 2de lijnsondersteuning.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Dit aankoopdossier betreft het leveren en plaatsen van wallboxen voor elektrische bedrijfswagens inclusief 2de lijnsondersteuning
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
48 maanden
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
• de technische en beroepsbekwaamheid: De kandidaat heeft aantoonbare ervaring in het technisch installeren, onderhouden en herstellen van wallboxen waaraan een terugbetalingssysteem gekoppeld is en toont dit aan middels referenties. De referenties tonen aan dat:o expertise installatie: door de kandidaat tenminste 25 wallboxen in de thuisomgeving met terugbetalingssysteem voor werknemers voor minstens 2 opdrachtgevers geïnstalleerd werden (dus minstens 50 wallboxen in totaal, minstens 25 wallboxen per opdrachtgever). De referentie mag niet ouder zijn dan 3 jaar terug te rekenen vanaf 10 maart 2022 (datum kandidatuurstelling).De referenties bevatten minstens volgende gegevens: naam en contactgegevens van de opdrachtgevers een omschrijving van de inhoud van de opdracht (zoals aantal en type wallboxen, storingsdienst en andere relevante informatie) een ondertekende verklaring van de opdrachtgevers inzake de goede uitvoering van de installatie alsook de goede bedrijfszekerheid van de wallboxo expertise onderhoud en herstelling: de kandidaat aantoonbare ervaring heeft in het onderhouden en herstellen van wallboxen (minstens 50 in beheer) in een thuisomgeving voor één of meerdere opdrachtgevers. De referentie mag niet ouder zijn dan 3 jaar terug te rekenen vanaf 10 maart 2022.(datum kandidatuurstelling) De referenties bevatten minstens volgende gegevens: naam en contactgegevens van de opdrachtgevers een omschrijving van de inhoud van de opdracht een ondertekend attest van de opdrachtgever(s) waaruit blijkt dat het onderhoud en de herstelling van de wallboxen succesvol en naar tevredenheid van de opdrachtgever wordt gerealiseerd.Deze expertises toont de kandidaat aan door middel van één of meerdere relevante referentieprojecten. De 2 expertises mogen vervat zijn in één en dezelfde referentie maar dit is niet verplicht. Aandachtspunt: Als de kandidaat zich beroept op de ervaring of prestaties van een onderaannemer moet de kandidaat deze onderaannemer ook voor de uitvoering van het betreffende deel van deze opdracht inzetten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-10 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Dit is een oproep tot kandidatuurstelling.Een volledig ingevulde vragenlijst, inclusief de gevraagde bijlagen dient de kandidatuur te vergezellen, de vragenlijst kan via het e-procurement platform gedownload worden.De kandidaturen moeten elektronisch worden ingediend via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van het KB Plaatsing. Elke andere vorm van verzending (bv. telefax, mail, enz.) zal leiden tot een verwerping van de aanvraag tot deelneming van de kandidaat. Meer informatie omtrent de elektronische handtekening en instructies voor het indienen van uw kandidatuur zijn terug te vinden in de handleiding toegevoegd aan deze publicatie.Meer informatie kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 790 52 00.U kan de bijhorende handleiding terugvinden op e-notification (druk op de link naast kopersprofiel).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 BRUSSEL
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 BRUSSEL
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 BRUSSEL
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-21