Gemeente Alveringem

Uitnodiging tot indienen offerte - Aanstellen van een architect voor dorpshuis Gijverinkhove - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Alveringem
Postadres :  Sint-Rijkersstraat 19, BE- 8690  Alveringem
Contactpersoon:  De heer Jan Schepens
Tel:   +32 58288881
Fax:   +32 58288883
E-mail:   jan.schepens@alveringem.be
Internetadres(sen):   www.alveringem.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aanstellen van een architect voor dorpshuis Gijverinkhove - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   TV/2022/02
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  71200000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE258
Voornaamste plaats van uitvoering:   dorpshuis Gijverinkhove, Weegschede 58A te 8691 Gijverinkhove
II.2.4. Beschrijving
Gemeente Alveringem kon recent het voormalig schoolgebouw aankopen en wil dit nu inrichten als dorpshuis (gemeentelijke zaal).   Elektriciteitswerken en voorzien van centrale verwarming is al uitgevoerd.   Het gaat om het voorzien van een sanitaire blok, inrichten van de bar, heraanleg van de koer vooraan het gebouw, vernieuwen van regenwaterafvoer, vernieuwen van de ramen, voorzien van een afdak op de koer achteraan, aantal bijkomende stopcontacten en lichtpunten en herinrichten van de inkom. Hiervoor werd een subsidiedossier ingediend.   In het kader van de lopende subsidieaanvraag, moet er een omgevingsvergunning aangevraagd worden tegen ten laatste 6 mei 2022 (datum indienen aanvraag via het omgevingsloket). In de loop van de maand juni 2022 verwachten we de beslissing van de subsidieverlener. Als we de subsidie voor dit dossier binnenhalen, dan moet er een uitvoeringsplan, bestek en meetstaat opgemaakt worden (tegen ten laatste eind augustus 2022). De dienstverlener begeleidt de gemeente bij het voeren van de overheidsopdracht. Eenmaal de aannemer gekend, volgt de architect de werken op en stelt voor elke werfvergadering een verslag op dat aan alle betrokken partijen bezorgd wordt (digitaal).   Als de delen opmaak uitvoeringsplan, bestek en meetstaat, begeleiding bij de overheidsopdracht(en) en opvolging werken niet moeten worden uitgevoerd, omwille van het niet toekennen van een subsidie voor dit project, dan kan hiervoor geen schadevergoeding gevraagd worden door de architect.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-04-01
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver bezorgt de aanbestedende overheid een lijst van nieuwbouw of verbouwingswerken met betrekking tot openbare gebouwen die in de laatste vijf jaar werden uitgevoerd (en waarbij de aannemingswerken via overheidsopdrachten werden gegund). Daarbij worden ook de initiële raming en de effectieve kostprijs vermeld, de coördinaten van de bouwheer en een korte beschrijving van het project met de eigen rol binnen dit project. 2. Het bewijs van inschrijving op de tabel van de Orde van Architecten of van inschrijving op een gelijkaardige officiële lijst in een andere lid-staat van de Europese Gemeenschap van één of meerdere perso(o)nen die deel zal (zullen) uitmaken van het ontwerpteam (origineel attest of een voor eensluidend verklaard afschrift, maximum 1 jaar oud).

Eventuele minimumeisen:
1. De lijst omvat minimaal 3 en maximaal 10 projecten.
2. Bewijs van inschrijving.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-21  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-07-19


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-22

Annonces similaires du BDA :