Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Brugge
Postadres : Burg 12, BE- 8000 Brugge
Contactpersoon: Lucie Duhayon
E-mail: Lucie.Duhayon@brugge.be
Internetadres(sen): http://brugge.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=438012
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Facilitair Beheer - Team Veiligheid en Beveiliging
Postadres : Oostmeers 17, BE- 8000 Brugge
Contactpersoon: Lucie Duhayon
E-mail: Lucie.Duhayon@brugge.be
Internetadres(sen): http://brugge.be
Adres van het kopersprofiel: http://brugge.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het aanstellen van bodemsaneringsdeskundigen voor de opmaak van OBO, (O)BBO, BSP en bijstand bij schadegevallen - heraanbesteding. Referentienummer: Brugge-BRUGGE-2022-010-FG-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 71300000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor het aanstellen van bodemsaneringsdeskundigen voor de opmaak van OBO, (O)BBO, BSP en bijstand bij schadegevallen - heraanbesteding.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties op het grondgebied Brugge (centrum Brugge, Koolkerke, Sint-Andries, Sint-Michiels, Assebroek, Sint-Kruis, Sint-Pieters, Dudzele, Lissewege, Zeebrugge)
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst aanstellen bodemsaneringsdeskundigen - heraanbesteding.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De raamovereenkomst heeft een looptijd van 2 jaren. Deze verlenging verloopt stilzwijgend, behoudens een andersluidend aangetekende zending van de aanbestedende overheid uiterlijk 3 maanden vóór het verstrijken van de looptijd van de opdracht. De aanbestedende overheid behoudt zich evenwel het recht voor om, door middel van eenvoudig aangetekend schrijven, de overeenkomst ten allen tijde op te zeggen, mits het respecteren van een opzegtermijn van 3 maanden, te betekenen met een aangetekende brief. De opzegging van het contract onder de bovenvermelde voorwaarden geeft geen aanleiding tot schadevergoeding voor elk van de partijen. Zie bestek pagina 10.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-22 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
College van Burgemeester en Schepenen
Burg 12, BE- 8000 Brugge
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Overheidsopdrachten
Blinde Ezelstraat 1 - 3, BE- 8000 Brugge
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-22