Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Hasselt
Postadres : Limburgplein 1, BE- 3500 Hasselt
Contactpersoon: De heer Davy Swinnen
Tel: +32 11239473
E-mail: davy.swinnen@hasselt.be
Internetadres(sen): www.hasselt.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst aankoop zitbanken met hergebruik Hasselts afval. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2021-5094
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39113300
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Hasselt, 3500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
Stad Hasselt wenst een raamovereenkomst af te sluiten voor het aankopen van zitbanken, vervaardigd uit gerecycleerd materiaal. Dit gerecycleerd materiaal moet voor minstens 25% afkomstig zijn van Hasselts afval, ingezameld door de Hasselaar.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver moet via een plan van aanpak aantonen hoe het opgegeven percentage van Hasselts afval gaat verwerkt worden in het eindproduct, zijnde de zitbanken.
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 25% van het gebruikte, gerecycleerde materiaal moet afkomstig zijn van Hasselts afval.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-24 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-07-22
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat, BE- 1040 Brussel (Etterbeek)
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procurement&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-18