Gemeente Lanaken

Raamovereenkomst - Lanaken - Natuur- en landschapsbeheer in diverse natuurgebieden via sociale tewerkstelling - Start medio 2022



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Lanaken
Postadres :  Jan Rosierlaan 1, BE- 3620  Lanaken
Contactpersoon:  Mevrouw Irène Martens
Tel:   +32 89730744
E-mail:   irene.martens@lanaken.be
Internetadres(sen):   www.lanaken.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Gemeente Lanaken
Postadres :  Jan Rosierlaan 1, BE- 3620  Lanaken
Contactpersoon:  De heer Bart Hoelbeek
Tel:   +32 89730776
E-mail:   bart.hoelbeek@lanaken.be
Internetadres(sen):   www.lanaken.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst - Lanaken - Natuur- en landschapsbeheer in diverse natuurgebieden via sociale tewerkstelling - Start medio 2022  
Referentienummer:   2022/2396
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90722300
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE223
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Natuur- en landschapsbeheer in diverse natuurgebieden gemeente Lanaken via sociale tewerkstelling.   Na gunstige evaluatie kan de opdracht 2 keer verlengd worden.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Verlenging 1 : de opdracht gaat in uitvoering vanaf 1 mei 2023 tot en met 30 april 2024.   Verlenging 2 : de opdracht gaat in uitvoering vanaf 1 mei 2024 tot en met 30 april 2025.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. De datum vermeld op het document moeten recent zijn (niet ouder dan één maand).
2. Het attest dient de dekkingsdatum te bevatten en de datum van aflevering mag niet ouder zijn dan 3 maanden.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.

Eventuele minimumeisen:
1. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekend of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer, of bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
2. Betreffende jaren : 2018-2019-2020.

III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JADe uitvoering van de opdracht is beperkt tot het kader van programma’s voor beschermde arbeid: JA


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-23  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-07-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-03-23
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Gemeentehuis, schepenlokaal, eerste verdieping

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-15

Annonces similaires du BDA :