Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Havenbedrijf Antwerpen, NV van publiek recht
Postadres : Zaha Hadidplein 1, BE- 2030 Antwerpen
E-mail: procurement@portofantwerp.com
Internetadres(sen): www.portofantwerp.com
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Procurement
Postadres : Zaha Hadidplein 1, BE- 2030 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Veronique Van den Hoogen
Tel: +32 32052155
E-mail: procurement.OP@portofantwerp.com
Internetadres(sen): www.portofantwerp.com
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor onderhoud bestaand meubilair en aankoop aanvullend nieuw meubilair voor de dienstgebouwen van Port of Antwerp Referentienummer: B10975
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39130000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft een raamovereenkomst
• voor het onderhoud van het bestaande meubilair (perceel 1)
• voor de levering, bedrijfsklare montage, plaatsing van kantoormeubilair en ontwerp van kantoorruimtes en maatmeubilair (perceel 2)
in de dienstgebouwen, kantoorruimtes, werkplekken van Port of Antwerp gelegen in en rond het havengebied.
Voor het gevraagde standaardmeubilair dient zoveel mogelijk afgestemd te zijn op de reeds ontwikkelde huisstijl. Daarnaast wordt er gevraagd om het nodige randmeubilair en accessoires aan te bieden via catalogi waaruit Port of Antwerp steeds keuze kan maken en dit tegen vooraf vastgelegde kortingspercentages.
Perceel 1 zal, in geval van gunning, worden toegewezen aan één inschrijver (unilaterale raamovereenkomst).
Perceel 2 zal, in geval van gunning, worden toegewezen aan drie partners waarbij de deelopdrachten via mini-competitie zullen worden toegewezen (multilaterale raamove.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Perceel 1 - onderhoud bestaand meubilair II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Haven van Antwerpen / Haven van Zeebrugge
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Perceel 2 - voor levering, bedrijfsklare montage, plaatsing van kantoormeubilair en ontwerp van kantoorruimtes en maatmeubilair II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Haven van Antwerpen / Haven van Zeebrugge
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: De kandidaat voegt een verklaring op eer toe met vermelding van de totale jaaromzet van de onderneming van de laatste drie boekjaren en/of een verklaring geattesteerd door een revisor of een gelijkwaardig persoon dat aan onderstaande minimumeis wordt voldaan.Onder omzet wordt begrepen het bedrag vermeld onder code 70 in de jaarrekening van Belgische ondernemingen (volledig schema). Voor jaarrekeningen van buitenlandse ondernemingen wordt onder omzet begrepen het bedrag waarop de onderneming recht heeft of verwacht te hebben in ruil voor de geleverde of verstrekte werken, goederen of verstrekte diensten.2. Enkel voor perceel 2: De kandidaat voegt een verklaring op eer toe met vermelding van de totale jaaromzet van de onderneming van de laatste drie boekjaren en/of een verklaring geattesteerd door een revisor of een gelijkwaardig persoon dat aan onderstaande minimumeis wordt voldaan.Onder omzet wordt begrepen het bedrag vermeld onder code 70 in de jaarrekening van Belgische ondernemingen (volledig schema). Voor jaarrekeningen van buitenlandse ondernemingen wordt onder omzet begrepen het bedrag waarop de onderneming recht heeft of verwacht te hebben in ruil voor de geleverde of verstrekte werken, goederen of verstrekte diensten.
Eventuele minimumeisen:
1. De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over elk van de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal 60.000 EUR.
In het geval de kandidaat indient middels een consortium dient minimaal één lid van het consortium minimaal deze omzet te kunnen voorleggen, hetzij aangetoond te worden dat de gevraagde minimale omzet gepoold wordt door twee ondernemingen die of lid zijn van het consortium of een derde entiteit op wiens draagkracht beroep wordt gedaan.
2. De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over elk van de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal 280.000 EUR.
In het geval de kandidaat indient middels een consortium dient minimaal één lid van het consortium minimaal deze omzet te kunnen voorleggen, hetzij aangetoond te worden dat de gevraagde minimale omzet gepoold wordt door twee ondernemingen die of lid zijn van het consortium of een derde entiteit op wiens draagkracht beroep wordt gedaan.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 2: 1 Uitwerking kantoorconceptDit moet nog verder uitgewerkt worden 2. Enkel voor perceel 2: De kandidaat levert 2 referenties van levering van kantoormeubilair volgens het principe van het “Nieuwe werken”, waarbij volgende sleutelwoorden van toepassing zijn: transparantie en openheid, teamwork en communicatie, gedeelde informatie, activity based office, flexibiliteit en gedragenheid. De kandidaat stelt dit per referentie voor in een presentatiebundel van maximum 10 pagina's (plannen, renders, snedes/aanzichten, materialen/stalen, tekstuele uitleg). 3. Enkel voor perceel 2: De kandidaat beschikt over de mogelijkheid tot het leveren van maatwerk.
Eventuele minimumeisen:
1. Hierop zullen punten gegeven worden om zo met maximaal 5 inschrijvers verder te gaan.
2. De referentie voldoet aan de volgende vereisten:
o Minimum voor 250 personen
o Minimum kostprijs 300.000 EUR
o Referentie gelegen in België
o Uit de afgelopen 3 jaar
o Met ergonomisch in hoogte instelbare bureaus, akoestische meubelcomponenten, maatwerk
o Variatie aan losstaand meubilair (koffiehoeken, overlegplekken, lounges, …)
o Plan van aanpak
3. De kandidaat dient dit aan te tonen dat hij in het verleden (afgelopen 3 jaar) min 2 maatwerkoplossingen heeft voorzien voor de verschillende types kantooroplossing (ruimer dan enkel een kast / kastenwand).
De referenties dienen gestaafd te worden door een attest ondertekend door de klant.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-03-14 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Wijze van indienen – e-procurementHet indienen en ontvangen van offertes en/of aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!De offertes en/of aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.De elektronische indiening van offertes en/of aanvragen tot deelneming gebeurt via:https://eten.publicprocurement.be Voor meer informatie wordt verwezen naar : http://www.publicprocurement.be.Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.Het betreft hier enkel een oproep tot kandidaten. Het bestek wordt pas in de tweede ronde van de procedure toegezonden aan de geselecteerde kandidaten. Momenteel is er nog geen bestek voorhanden.U dient het begeleidend document kandidatuurstelling in te vullen en bij uw kandidatuurstelling te voegen. Zo niet, kan uw kandidatuurstelling geweerd worden.De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33, BE- 1040 Brussel (Etterbeek)
Tel: +32 22349611
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad Van State Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33, BE- 1040 Brussel (Etterbeek)
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-11