Leuven

Beheer en onderhoud van fietsenparking Rector De Somer te Leuven. Voorbehouden opdracht voor sociale economie.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Leuven
Postadres :  Professor Van Overstraetenplein 1, BE- 3000  Leuven
Tel:   +32 16272338
E-mail:   nele.gijbels@leuven.be
Internetadres(sen):   http://www.leuven.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=435992


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Beheer en onderhoud van fietsenparking Rector De Somer te Leuven. Voorbehouden opdracht voor sociale economie.  
Referentienummer:   Leuven-AKD-2021/154-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  98351000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Beheer en onderhoud van fietsenparking Rector De Somer te Leuven. Voorbehouden opdracht voor sociale economie.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
Voornaamste plaats van uitvoering:   Fietsenparking Rector De Somer Leuven
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor het beheer en het onderhoud van fietsenparking Rector de Somer, gelegen onder het gelijknamige plein te Leuven. De opdracht omvat het uitvoeren van verschillende taken, die variëren naargelang de zone die onderdeel uitmaakt van de fietsenparking. Het betreft de volgende zones:   - zone 1: fietsenstalling + publieke zone (incl. openbare lift);   - zone 2: lockers;   - zone 3: openbare toiletten;   - zone 4: fietssteunpunt.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-08-01
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JA


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-03-07  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be/?page=index&lang=nl

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be/?page=index&lang=nl

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be/?page=index&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-02-02

Annonces similaires du BDA :